arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۶۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۳

پس از اصلاح طلبان، اصولگرایان هم از نهاوندیان حمایت کردند/ کوثری: نهاوندیان لیاقت «نمایندگی ایران در سازمان ملل» را دارد/ چه کسی بهتر از او؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از حمایت دو چهره ی شاخص جریان اصلاح طلب از انتخاب محمد نهاوندیان به عنوان سفیر جدید ایران در سازمان ملل، دو تن از اصولگرایان نیز از این ایده، پشتیبانی کردند.

به نوشته شفاف، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد نهاوندیان، این چهره ی اصولگرا می گوید: نهاوندیان لیاقت این جایگاه را دارد ولی باید در آینده به گوش جهانیان رسیده شود که سازمان ملل کاره ای نیست و تنها نقش تشریفاتی دارد و آمریکا بر آن سلطه دارد.

کوثری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب آقای نهاوندیان به عنوان گزینه احتمالی ایران در سازمان ملل متحد انتخاب درستی است و آیا شما با این گزینه موافق هستید،تاکید کرد:آقای نهاوندیان تجربه لازم را دارد و در این زمینه فعالیت کرده است و اگر قرار باشد به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل حضور یابد امیدواریم که بتواند مسأله زورگویی و دخالت آمریکا در امور سازمان ملل را در دنیا جای بیاندازد و کاری کنند که برای کشورهای دیگر این مشکل پیش نیاید و آمریکا مشکلات خصوصی خود را در عرصه بین الملل بروز ندهد.

چه کسی بهتر از نهاوندیان

از سوی دیگر نوذر شفیعی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز از انتخاب نهاوندیان به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل استقبال کرد و گفت: آقای نهاوندیان یک اقتصاددان و سیاستمدار هستند و اگر دولت تشخیص داده است که ایشان به عنوان یک فرد تأثیرگذار می‌تواند در سازمان ملل مطلوب باشد به طور حتم همین است. فردی با چنین جایگاه و تجربیات شغلی لیاقت این پست را دارند و چه کسی را بهتر از ایشان می‌خواستیم که نماینده ما در سازمان ملل شود. آقای نهاوندیان فرد توانمندی است و همواره در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشته و امیدوارم که حضور ایشان در سازمان ملل به عنوان نماینده ایران مفید واقع شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
28
16
آغو این ابوطالبی چی شد!؟
دولت کوتاه اومد!!!!!
روحانی متشکرییییییییییییم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
سید جان توی عرصه ی بین المللی لجاجت و یک دندگی بیشتر باعث ضایع شدن حقوق ملت میشه تا اینکه بخواد نفعی داشته باشه
این سیاست تو دولت مهرورزی سر قضیه هسته ای و حقوقمون به اندازه کافی امتحان شده و نتیجش بلوکه شدن میلیاردها دلار سرمایه ملی در بانک های خارج از کشور وبیکاری جوونای مملکت و ... بوده و بس !
باید ممنون این دولت بود که به فکر رفاه مردمشه نه فقط "ژست" استکبار ستیزی!
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
17
6
اره دیگه این یعنی برگرداندن اعتبار به پاسپورت ایرانی
اگر همین اتفاق برعکس رخ میداد امریکا چیکار میکرد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
0
3
علاقمندان به تصاحب منصب ریاست دفتر رئیس جمهور خیلی خوب دارند تلاش میکنند ! :)
نظرات بینندگان