arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ضیافت شام مدیرعاملان فیسبوک و توییتر تا پرواز نخستین تاکسی پرنده بوئینگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جک دورسی، مدیر عامل توییتر در یک  مصاحبه به ضیافت شام دو نفره خود و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک پرداخته و نکاتی عجیب از این مهمانی به میزبانی زاکربرگ را افشا کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک خانواده آمریکایی مدعی است که سیستم دوربین های امنیتی آنها موسوم به nest cam هک شده و هکرها آنان را فریب داده اند تا فکر کنند آمریکا تحت حمله کره شمالی قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل که از مدت ها پیش در پروژه تیتان به عنوان پروژه ای مهم در حوزه خودروهای الکتریکی خودران سرمایه گذاری کرده بود، بیش از 200 کارمند خود را که در این پروژه فعالیت می کردند اخراج کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت بوئینگ نخستین پرواز تاکسی خودران خود را با موفقیت انجام داد. این تاکسی پرنده یک گام مهم از سوی شرکت بوئینگ برای نزدیک تر شدن به اهداف بلندمدت در جهان تکنولوژی های مسافرت درون شهری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آتلانتیک نوشت: پس از همه رسوایی ها و شهادت ها نزد  کنگره و فشارهای دولتی ،فیسبوکهمچنان  به راه خود ادامه می دهد و با وجود 15 سال فعالیت این شبکه اجتماعی، بسیاری از کاربران آن هنوز نمی دانند که دقیقا چگونه کار می کند. حتی افرادی که از این شبکه اجتماعی برای سر و سامان دادن به فعالیت های خود استفاده می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیرعامل شرکت اپل؛  تیم کوک برای اولین بار به داووس رفت. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که حضور چنین چهره سرشناسی در مجمع جهانی اقتصاد می تواند نشان دهنده نگرانی های فعالان حوزه فناوری درباره آینده این نوع فعالیت ها باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیش از 50 درصد از والدین کودکان و نوجوانان بریتانیایی در معرض پیام های ضد واکسیناسیونقرار دارند. این پیام ها عموما به هشتگ نه به واکسیناسیون در شبکه های اجتماعی منتشر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان