arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۱

حضور حاج منصور و الله کرم برای بررسی "ابعاد زندگی حاجی بخشی"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

برنامه از آسمان در غالب سه برنامه گلواژه بهار، مردی از جنس عاطفه و حنجره آسمانی به ابعاد مختلف زندگی «حاجی بخشی» معروف به بمب انرژی در جبهه‌های جنگ، می‌پردازد.

در برنامه از آسمان که امروز (11 دی) ساعت 18:30روی آنتن این شبکه می‌رود، با هم‌رزمان این بزرگوار و اعضای خانواده او گفت‌وگو شده است.

در قسمت اول ویژه برنامه حاج بخشی با منصور ارضی، سردار فضلی، الله کرم و سعید حدادیان درباره ابعاد مختلف شخصیت و زندگی این پدر شهید گفت‌وگو شده است.

در قسمت دوم این ویژه برنامه که با نام «مردی از جنس عاطفه» روی آنتن می‌رود صحبت‌های محمد حسن بخشی (‌برادرزاده حاج بخشی)، ‌سعید حدادیان و فرزندان این بزرگوار پخش خواهد شد.

قسمت سوم این برنامه با نام حنجره آسمان جمعه (15 دی) از شبکه دو پخش می‌شود و در آن به موضوع شهادت داماد شهید حاج بخشی می‌پردازد که در ماشین حاجی مورد اصابت گلوله تانک قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.

در این رابطه با شاهد زنده این اتفاق احسان رجبی گفت‌وگو شده است . احسان رجبی عکاسی است که تصاویر بسیاری از جنگ را ثبت کرده است.

خورشیدی فرد با اعلام این‌که حاج بخشی پدر دو شهید به حساب می آمد گفت: این بزرگوار سال گذشته مرحوم شدند و خبر درگذشتشان مقام معظم رهبری را نیز متاثر کرد. ایشان علاوه بر ارسال پیام تسلیت بر سر مزار حاج بخشی حاضر شدند.

وی گفت: تصاویر حضور مقام معظم رهبری بر مزار حاج بخشی نیز در قسمت آخر این سه گانه پخش خواهد شد.

از ویژگی‌های مهم این سه برنامه این است که تصاویر پخش نشده‌ای از این پدر شهید در جبهه‌های جنگ را برای نخستین بار از تلویزیون نمایش می‌دهد.

از آسمان کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که 13 سال است از این شبکه روی آنتن می‌رود.
نظرات بینندگان