صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
محصول ویژه  فیلیپس برای مبارزه با مشکلات تنفسی
دستگاه تصفیه هوای Gopure  یک محصول اختصاصی از گروه فیلیپس است که هوایی پاک و بدون آلودگی را برای سرنشیان خودرو فراهم می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دستگاه تصفیه هوای Gopure  یک محصول اختصاصی از گروه فیلیپس است که هوایی پاک و بدون آلودگی را برای سرنشیان خودرو فراهم می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو ، استنشاق هوای پاک در روزهای آلوده دیگر یک رویا نیست . شرکت فیلیپس در اقدامی جالب توجه نوعی دستگاه تصفیه هوا موسوم به Gopure  طراحی کرده است.

این دستگاه قادر است نه تنها هوای آلوده را تشخیص دهد ، بلکه با سرعت این هوا را به وضعیت نرمال با ضریب 99 درصد پاکیزگی برساند .

افزون بر این ها ، تشخیص نوع آلاینده ها (ُسیگار، غبار ، مونوکسید و ...) از  خصوصیات  این دستگاه محسوب می شود . از دیگر ویژگی های مثبت این محصول فیلیپس می توان به قابلیت حذف انواع بوهای ناخوشایند اشاره کرد .

درواقع بوی سیگار و حتی بوی خوراکی هایی که در ماشین می خورید از طریق این دستگاه به سرعت حذف می شود . این دستگاه همزمان با تصفیه هوای خودروی شما ، کیفیت شاخص های سلامتی هوا را نیز رصد کرده و در صورت نیاز به شما هشدار می دهد .

سیستم هشدار این محصول با رنگ های آبی و قرمز به کاربر نشان می دهد شرایط هوای خودرو سالم است یا ناسالم ، امکان همگام سازی با تلفن همراه هوشمند از دیگر مزایای این محصول محسوب می شود .

کاربران می توانند از طریق یک کابل برق این محصول را شارژ کنند . Gopure  محصولی مفید برای افرادی است که از آلرژی رنج می برند ، یا به انواع بوی سیگار و ...حساسیت دارند .

کاربرد این محصول برای افراید که در محیط های آلوده تردد می کنند یا فرزندانی خردسال دارند بیشتر است .قیمت این محصول 150 دلار است .