arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
محصول ویژه  فیلیپس برای مبارزه با مشکلات تنفسی

در ناسالم ترین شرایط جوی از پاک ترین هوا بهره مند شوید

دستگاه تصفیه هوای Gopure  یک محصول اختصاصی از گروه فیلیپس است که هوایی پاک و بدون آلودگی را برای سرنشیان خودرو فراهم می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دستگاه تصفیه هوای Gopure  یک محصول اختصاصی از گروه فیلیپس است که هوایی پاک و بدون آلودگی را برای سرنشیان خودرو فراهم می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو ، استنشاق هوای پاک در روزهای آلوده دیگر یک رویا نیست . شرکت فیلیپس در اقدامی جالب توجه نوعی دستگاه تصفیه هوا موسوم به Gopure  طراحی کرده است.

این دستگاه قادر است نه تنها هوای آلوده را تشخیص دهد ، بلکه با سرعت این هوا را به وضعیت نرمال با ضریب 99 درصد پاکیزگی برساند .

افزون بر این ها ، تشخیص نوع آلاینده ها (ُسیگار، غبار ، مونوکسید و ...) از  خصوصیات  این دستگاه محسوب می شود . از دیگر ویژگی های مثبت این محصول فیلیپس می توان به قابلیت حذف انواع بوهای ناخوشایند اشاره کرد .

درواقع بوی سیگار و حتی بوی خوراکی هایی که در ماشین می خورید از طریق این دستگاه به سرعت حذف می شود . این دستگاه همزمان با تصفیه هوای خودروی شما ، کیفیت شاخص های سلامتی هوا را نیز رصد کرده و در صورت نیاز به شما هشدار می دهد .

سیستم هشدار این محصول با رنگ های آبی و قرمز به کاربر نشان می دهد شرایط هوای خودرو سالم است یا ناسالم ، امکان همگام سازی با تلفن همراه هوشمند از دیگر مزایای این محصول محسوب می شود .

کاربران می توانند از طریق یک کابل برق این محصول را شارژ کنند . Gopure  محصولی مفید برای افرادی است که از آلرژی رنج می برند ، یا به انواع بوی سیگار و ...حساسیت دارند .

کاربرد این محصول برای افراید که در محیط های آلوده تردد می کنند یا فرزندانی خردسال دارند بیشتر است .قیمت این محصول 150 دلار است .

 

نظرات بینندگان