arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱

علاج گرانی بازار خودور تغییر مدیریت نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه تغییر مدیریت در شرکت‌های خودرو‌سازی علاج گرانی‌های موجود در بازار خودرو نیست گفت: تا زمانی که ساختار‌های موجود اصلاح نشود انتظار ایجاد تعادل در بازار خودرو با تغییر مدیریت‌ها غیر ممکن است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانه ملت: حمید‌رضا فولادگر با بیان اینکه تغییر مدیریت در شرکت‌های خودرو‌سازی علاج گرانی‌های موجود در بازار خودرو نیست گفت: مسئولان باید به دنبال درمان ریشه‌ای مشکلات خودروسازی باشند تا تغییرات بی‌فایده در سیستم مدیریتی با هدف بهبود وضع بازار بحران‌ساز نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تغییر و تحولات بسیار در پست‌های مدیریتی گروه خودرو‌سازی سایپا در چند ماه اخیر افزود: تا زمانی که ساختار‌ها به حال خود رها شده‌اند انتظاری برای بهبود اوضاع بازار خودرو نباید داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه تغییرات مدیریتی در درون گروه خودرو‌سازی ساپیا بحران موجود در بازار خودرو را کاهش نمی‌دهد، گفت: تا زمانی که ساختار‌های موجود اصلاح نشود انتظار ایجاد تعادل در بازار خودرو با تغییر مدیریت‌ها بیجا است.

وی با بیان این مطلب که مدیر‌عامل گروه‌ خودرو‌سازی سایپا از جنس تولید‌کننده‌گان خودرو بوده  تصریح کرد: هنوز یک‌سال نیست که مدیر جدید جایگزین مدیر اسبق کرده‌اند شاید مدیر‌عامل این شرکت هنوز فرصت کار پیدا نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بیشتر از بحث کردن بر روی تغییر مدیریت در شرکت‌های خودرو‌سازی باید به دنبال راه‌کار‌های مناسب برای بهبود وضع بازار بود افزود: نیاز اصلی بازار خودرو بهبود ساختار‌ها و اصلاح آن است و با برکناری شخص از مدیریت مرتفع نخواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلسبا اشاره به اینکه مدیر‌عامل شرکت خودرو‌سازی سایپا دیگر عضو هیأت مدیره این شرکت نیست تصریح کرد: به جای ایشان کسی دیگر به عنوان عضو هیأت مدیره در نظر گرفته شده و همچنان مدیر‌عامل سابق این شرکت خودرو‌سازی در پست مدیریت خود قرار دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: صنعت خودرو‌سازی کشور نیازمند تحولات ساختاری بوده و تغییرات مدیریتی درمان مشکلات موجود بازار خودرو نیست.
نظرات بینندگان