arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱

یوفا برای منچستریونایتد پرونده انضباطی باز کرد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تحقیقات انضباطی خود را از اتفاقات پیش آمده در جریان دیدار تیم های فوتبال منچستریونایتد انگلیس و رئال مادرید اسپانیا آغاز کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دو تیم سه شنبه شب در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مهمان با نتیجه 2 بر 1 به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش انتخاب ورزشی به نقل از سایت یوفا، در جریان این بازی ˈنانیˈ هافبک پرتغالی تیم منچستریونایتد در نیمه دوم به خاطر خطا روی ˈآلوارو آربلوآˈ کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

ˈالکس فرگوسنˈ سرمربی این تیم هم به دلیل عصبانیت از این تصمیم داور در کنفرانس خبری بعد از مسابقه شرکت نکرد و در عوض دستیارش ˈمایک فلانˈ را به این کنفرانس فرستاد.

یوفا اعلام کرده که برای تصمیم گیری در مورد محرومیت یک جلسه ای نانی و همچنین عمل نکردن منچستریونایتد به تعهدات رسانه ای خود بعد از پایان بازی، پرونده انضباطی باز کرده است.

همچنین پس از پایان مسابقه، بازیکنان منچستریونایتد بدون توقف در جایگاه گفت و گو با خبرنگاران، زمین را ترک کردند.

جریمه نقدی، محتمل ترین مجازاتی است که یوفا ممکن است برای باشگاه منچستریونایتد در نظر بگیرد.

یوفا اعلام کرده است، کمیته انضباطی این اتحادیه روز 21 مارس (اول فروردین) حکم نهایی را صادر خواهد کرد.

در گزارش این اتحادیه اشاره ای به رفتار ˈریو فردیناندˈ مدافع منچستریونایتد نشده است. وی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، برای داور دست زد.

نظرات بینندگان