پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بررسی جدید مرکز McCann Truth در مورد نگرش کاربران نسبت به دستگاههای
موبایلی نشان داد که بیشتر این افراد در هنگام استفاده از تلفنهمراه خود
رفتاری شبیه به نوجوانان را بروز میدهند و به عبارت دیگر مانند نوجوانان
از تلفنهمراه خود استفاده میکنند.
به گزارش عصر ایران، شاید هم همین تقاضای بالای مشتریان
نوجوان بازار موبایلی، یکی از دلایل شکوفایی خلاقیتهای بیشتر در ابزار
موبایلی باشد!
هر یک از کاربران در دوره نوجوانی طی هر ۲۲ماه یک دستگاه موبایل جدید در اختیار گرفتهاند.
بررسی جدید مرکز McCann Truth در مورد نگرش کاربران نسبت به دستگاههای
موبایلی نشان داد که بیشتر این افراد در هنگام استفاده از تلفنهمراه خود
رفتاری شبیه به نوجوانان را بروز میدهند و به عبارت دیگر مانند نوجوانان
از تلفنهمراه خود استفاده میکنند.
به نقل از سلولار نیوز،
"لائورا سیمسون"(Laura Simpson) مدیر جهانی مرکز McCann Truth در این خصوص
توضیح داد: «در گستره جهانی بهطور میانگین حدود ۱۲ سال است که تلفنهمراه
مورد استفاده قرار میگیرد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که طی این دوره
زمانی رفتهرفته رفتار کاربران برای استفاده از تلفنهمراه شبیه به
نوجوانان شده است».
وی در ادامه گفت: «ما امروزه شبیه بیشتر
نوجوانان ریسکپذیر شدهایم و تلاش برای انجام کارهای جدید انجام میدهیم.
یافتههای ما نشان میدهد که هر یک از کاربران در دوران جوانی خود به طور
میانگین ۶.۴ دستگاه موبایلی در اختیار داشتهاند و در همین دوره زمانی یک
ارتباط جدی با دستگاه موبایلی جدید آغاز کردهاند و یا اینکه طی هر ۲۲ ماه
یک دستگاه موبایلی جدید در اختیار گرفتهاند».
"کوین نلسون"(Kevin
Nelson) مدیر مرکز مخابرات جهانی شرکت McCann در این خصوص گفت: «سالهای
نوجوانی کاربران موبایلی فرصتهای قابلملاحظهای را برای شرکتهای
مخابراتی فراهم میآورد تا بتوانند رابطه نزدیکی با مشتریان خود برقرار
کنند».