arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

گالاتاسرای با شکست شالکه به یک چهارم نهایی رسید

تیم شگفتی ساز گالاتاسرای در ادامه پیروزی های تحسین برانگیزش این بار شالکه آلمان را از سر راه برداشت و توانست این تیم را در خانه خودش با سه گل شکست دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تیم ترکیه ایی که از سال 2001 تاکنون جزء هشت تیم اروپا قرار نمی گرفت این بار شگفتی ساز شد و در زیر سایه تاثیرگذاری بازیکنانی مانند وسلی اشنایدر و دیدیه دروگبا توانست به مرحله یک چهام صعود کند.
گل دقیقه 17 نوستادر مهاجم شالکه که از غفلت مدافعین گالا استفاده کرد این نوید را برای هواداران تیم آلمانی می داد که با توجه به تساوی در دور رفت تیمشان را در مرحله یک چهارم نهایی ببینند. اما در عرض 5 دقیقه تمام رویاهای شالکه بر باد رفت و گل آلتین تاپ که با همکاری دیدیه دروگبا در دقیقه 37 بدست آمد و گل ییلماز دقیقه 42 سکوت مرگباری را در استادیوم فراهم کرد و در ادامه این تیم آلمانی بود که باید تلاش می کرد تا دو گل دیگر بزند و بتواند از این مرحله صعود کند.
در نیمه دوم شالکه تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام داد تا اینکه در دقیقه 63 توسط باستوس توانست نتیجه را مساوی کند. اما این تساوی حاصلی را برای تیم آلمانی نداشت و تلاش آنها برای به ثمر رساندن گل بی فایده بود و این تیم گالاتاسرای بود که در دقیقه 5+90 توانست توسط بلوت گل سوم را به ثمر برساند و تیر خلاص به شالکه زد تا در مجموع 4-3 به دور بعد صعود کند.

نظرات بینندگان