arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱

کاظمی: باید گل‌های بیشتری به پیکان می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید گل‌های بیشتری به پیکان می‌زدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهاد کاظمی پس از پیروزی 2 بر یک برابر پیکان در نشست خبری اظهار داشت: ما پیروز شدیم اما باید گل‌های بیشتری به پیکان می‌زدیم و هفت هشت موقعیت گلزنی را از دست دادیم با این حال الحمدالله پیروز شدیم. داوران هم با قضاوت خوب استرس را از هر دو تیم دور کردند.

به گزارش انتخاب ورزشی، وی با اشاره به مطالب دو خبرگزاری اظهار داشت: از خبرگزاری فارس و ایمنا شکایت کرده‌ام و احقاق حق خواهم کرد. به فرمایش صحیح مقام معظم رهبری رسانه‌ها حاشیه و چالش در ورزش ایجاد می‌کنند و من دنبال احقاق حقم هستم. البته از خلیفه که دوستم است و شرایط کاری من را می‌داند در خبرگزاری فارس بیشتر توقع داشتم. زیرا از دوستان توقع زیادی دارم. با این حال برای احقاق حقم هم به دفتر مقام معظم رهبری هم نامه می‌نویسم. در دو سال و نیمی که کار نکردم از افرادی که علیه من مطلب نوشتند شکایت کردم.

سرمربی ذوب آهن در مورد کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتری گفت: من هرچه بگویم فایده‌ای ندارد زیرا تصمیم گرفته شده است، اگر بگویم 16 تیمی یا 18 تیمی چه فایده‌ای دارد؟ تصمیم گرفته شده است. با این حال نظر شخصی‌ام را می‌گویم با اینکه 18 تیمی بودن لیگ به سود تیم ذوب‌آهن در این شرایط است اما به نظرم باید تعداد تیم‌های لیگ برتری کم شود. وقتی 4 مهاجم خوب نداریم و باید ناز آقای ایکس را بکشیم تا بیاید و برای تیم ملی بازی کند چرا باید 18 تیمی باشیم.

نظرات بینندگان