arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

ازدواج مجلل و بزرگ قرن، دروغ از آب در آمد! + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"جانت جکسون" 47 ساله بالاخره از شایعات خنده دار درباره برنامه ریزی یک مراسم عروسی بسیار بزرگ و مجلل برای ازدواج با نامزد میلیارد قطری خود"وسام مانع" 37 ساله ،به تنگ آمده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.ir ؛ این ستاره پاپ که تاکنون درباره شایعات مختلف درباره برگزاری مراسم ازدواج سکوت کرده بود ، بالاخره افشا کرد که آنها دو سال گذشته به صورت خصوصی ازدواج کرده اند!

این زوج در یک بیانیه که بسیار باعث تعجب همگان شد اعلام کردند: تمام شایعات درمورد یک مراسم عروسی بسیار مجلل نادرست بوده است،سال گذشته ما در یک مراسم آرام، خصوصی و زیبا ازدواج کردیم،هدیه ازدواجمان نیز شامل کمک به خیریه های نگهداری کودکان بوده است.

این دو تا کنون ارتباطی خیلی بی سرو صدا و بدون حاشیه داشته و قبلا نیز گزارشات مبنی بر ازدواج را رد کرده بودند،اما شایعات حاکی از این بود که آنها در یک مراسم 20 ملیون دلاری با حضور 500 مهمان ازدواج خواهند کرد و 3 ملیون دلار نیز هزینه پرواز میهمانان عروسی به دوحه و قطر را از سراسر دنیا می پردازند.

حتی یک منبع گفته بود: وسام یک مراسم عروسی بسیار بزرگ برای ازدواج با جانت خواهد گرفت،مراسمی که بزرگترین مراسم ازدواج قرن نام خواهد گرفت.

نظرات بینندگان