arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲

بشار اسد دانش آموزان را غافلگیر کرد +تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری سوریه با حضور ناگهانی خود در مراسم گرامیداشت یاد دانش آموزان کشته شده در حملات گروههای تروریستی به مدارس، خانواده های آنها را غافلگیر کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به مناسبت روز معلم به طور سرزده وارد مدرسه ای شد که مراسم بزرگداشت یاد دانش آموزانی که در حملات تروریستها کشته شده بودند، در حال برگزاری بود.

این مراسم از سوی وزارت آموزش در مرکز آموزشی هنرهای تجسمی در محله التجاره دمشق برگزار شده بود که حضور سرزده بشار اسد، سبب غافلگیر شدن خانواده های دانش آموزان کشته شده در حملات تروریستها شد.



اسد در سخنانی در این مراسم گفت حمله تروریستها به دانش آموزان و شهادت آنها، تاکیدی بر این است که نبرد سوریها در درجه اول، نبرد با جهل و جهالت است، پیام ما به دشمنان سوریه، ادامه راه این شهداء و تحقق اهداف آنهاست به اینکه سوریه در برابر جهل و نادانی، قدرتمند و استوار ایستاده است.

رئیس جمهوری سوریه خطاب به خانواده های دانش آموزان کشته شده گفت : با وجودی که امروز روز معلم است، نه دانش آموز، اما دانش آموز و معلم هر دو بخشی از علم هستند و در نتیجه، مناسبت یکی است و آن مناسبت علم است.



وی افزود: امروز تمام سوریه، زخم خورده است و کسی نیست که یکی از نزدیکانش را از دست نداده باشد، خواه پدر، یا مادر یا برادر، با این حال تمام آنچه رخ می دهد، نمی تواند ما را ضعیف و ناتوان گرداند، نبرد، نبرد اراده و مقاومت است و هر اندازه ما قوی باشیم، می توانیم فرزندان میهن را محافظت کنیم.

بشار اسد همچنین به نیازهای خانواده ها و رنجهای آنها به سبب از دست دادن فرزندانشان گوش فرا داد و از وزارت آموزش سوریه خواست برای کاهش این رنجها و برآوردن خواسته های خانواده ها تا حد امکان تلاش کند.




نظرات بینندگان