arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
خداحافظی بازیکن سال آسیا

تیتر اول سایت کنفدراسیون آسیا در مورد خداحافظی مهدوی کیا

سایت کنفدراسیون آسیا(AFC) در تیتر اول اخبارش گزارشی از دوران فوتبالی مهدوی کیا در پرسپولیس، تیم ملی و هامبورگ ارائه داده است و خبر بازنشستگی مهدوی کیا را منتشر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، سایت کنفدراسیون آسیا بعد از خداحافظی مهدوی کیا در تیتر اول خبر ها نوشت: بهترین بازیکن سال 2003 آسیا پس از 15 سال درخشش در عرصه بین المللی اعلام بازنشستگی کرد. او که 111 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است در سال جاری در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می کرد و پست بازی او در دفاع راست و بال راست بوده است. این بازیکن در سال 1997 نیز به عنوان بهترین بازیکن جوان آسیا انتخاب شده بود.


این سایت در ادامه می افزاید: این بازیکن درخشان 8 سال در بوندسلیگا و در تیم هامبورگ بازی کرده است و از بازیکنان افسانه ایی این تیم محسوب می شود. مهدوی کیا در سال 2009 در بازی های مقدماتی جام جهانی 2010در بازی مقابل کره جنوبی از تیم ملی خداحافظی کرده است. گل های زیبای او در بازی های آسیایی و جام جهانی به یاد ماندنی است و بخصوص همکاری وی در به ثمر رساندن 3 گل از 4 گل با علی کریمی در پیروزی 4-3 بر کره جنوبی در اذهان همه باقی مانده است. این بازی از سری مسابقات جام ملت های آسیا 2004بوده است که ایران به مقام سوم دست پیدا کرد.

نظرات بینندگان