arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۲

گرگ دیک رئیس جدید اتحادیه فوتبال انگلیس

اتحاديه انگليس در بيانيه اي اعلام کرد ، گِرِگ ديک 65 ساله در ماه ژوئيه و پس از کناره گيري ديويد برن اشتين به جاي وي فعالیت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، برن اشتين که حدود دوسال ونیم بر سر این پست بوده است، با توجه به قانون جديد اتحاديه فوتبال انگليس در مورد کناره گيري رييس فدراسيون با سن 70 سال به بالا از سمت خود استعفا مي کند.ديک نيز براي انتصاب به عنوان جانشين وي بايد راي اعتماد هيئت رييسه اتحاديه را کسب کند.
وی پس از این اتفاق اظهار کرد: من خیلی هیجان زده و خوشحال هستم و فوتبال تمام زندگی من است. ما یکی از موفق ترین لیگ های دنیا را داریم و قوی ترین باشگاه های دنیا در لیگ برتر انگلیس هستند و از اینکه می خواهم در سمت رئیس اتحادیه انگلیس فعالیت کنم بی نهایت خوشحال هستم.

ديک که همواره در فوتبال انگليس فعاليت داشته در حال حاضر رييس باشگاه لندني برنتفورد است. اين تيم در حال حاضر رده دوم جدول دسته اول ليگ انگليس را در اختيار دارد.وي همچنين تجربه کارهاي تجاري در فوتبال را دارد و قبلا مدیر حق پخش مسابقات فوتبال در شبکه هاي ال تي وي و بي بي سي بوده است و در دهه1990مدير باشگاه منچستريونايتد بود.


نظرات بینندگان