arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۲

روسیه قهرمان رقابت های کشتی آزاد اروپا شد

تیم روسیه به مقام قهرمانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان اروپا سال 2013 در گرجستان رسید و تیمهای گرجستان و اوکراین دوم و سوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در دیدارهای روز پایانی در وزن 84 کیلوگرم روز جمعه، مارساگیشویلی از گرجستان به مقام قهرمانی رسید. از حوادث مهم این وزن میتوان به شکست آلداتوف از اوکراین مقابل مرتضی علی یف از ارمنستان و آنزور اوریشف از روسیه مقابل مارساگیشویلی از گرجستان در مرحله نیمه نهایی اشاره کرد. همچنین مراد گایداروف از بلاروس نفر سوم المپیک پکن با شکست مقابل اوریشف از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 96 کیلوگرم ختاگ گازيموف آذربايجانی دارنده مدال برنز المپیک لندن در دور دوم و در 3 تايم به ولاديسلاو بايتسايف از روسيه باخت و با شكست اين كشتي گير در دور بعدي مقابل نماينده لهستان از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم دیوید خوتیاشویلی از گرجستان که سابقه حضور در لیگ ایران را دارد در دور اول مقابل گودیف از روسیه مغلوب شد و در گروه شانس مجدد نیز به بازان از بلغارستان باخت.در همین وزن الکساندر گوتسیف از آذربایجان در دور نخست با شکست مقابل بازان از بلغارستان از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین از حوادث مهم وزن 120 کیلوگرم شکست دانیل لیگتی از مجارستان مقابل طاها اکگول از ترکیه و جمال الدین ماگموداف از آذربایجان و نوراسالوف از روسیه مقابل پتریاشویلی از گرجستان بود.

در وزن 55 کیلوگرم آرتم گبک از روسیه از دور رقابتها حذف شد و در وزن 60 کیلوگرم ولادمیر خنچیگاشویلی از گرجستان در مرحله نیمه نهایی مقابل اوپان سات از روسیه مغلوب شد

نظرات بینندگان