arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۲

مرسی به مخالفانش هشدار داد

رئیس جمهوری مصر همچنین با انتقاد از رسانه های مصری انتقاد کرد و گفت: برخی از رسانه ها دیگران را به خشونت تحریک می کنند و درصورتیکه دست داشتن آن ها در تحریک به خشونت اثبات شود، مجازات خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور مصر به اخلالگران در امنیت درباره پیامدهای ادامه اقدامات خشونت بار و آشوبگرانه آنها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد مرسی" تأکید کرد: تحولات و حوادث کنونی ارتباطی به انقلاب ندارد، بلکه اینگونه اقدامات آشوبگری و تعرض به اموال و دارایی های عمومی و خصوصی است، و با آن بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

محمد مرسی تظاهرات مسالمت آمیز را حق طبیعی ومسلم مردم مصر دانست ولی در عین حال تاکید کرد که اجازه نخواهد داد بیش از این خون مردم مصر ریخته شود.

مرسی خاطرنشان کرد: من رئیس جمهور همه مصری ها هستم و اجازه نخواهم داد که به مصر ضربه وارد شود.

محمد مرسی همچنین از همه گروه های مصری خواست که بر اقدامات خشونت طلبانه و آشوبگری ها سرپوش سیاسی نگذارند.

وی گفت: از محکوم شدن برخی سیاستمداران مصری در تحقیقات جاری خرسند نخواهم شد؛ ولی در این صورت اقدامات لازم را علیه آنان در هر سطحی که باشند، انجام خواهم داد.

مرسی به همه مصری ها درباره قانون شکنی و اخلال در امنیت هشدار داد و تأکید کرد: نیروهای پلیس یا دولتمردان در برابر قانون یکسان هستند.

رئیس جمهوری مصر همچنین با انتقاد از رسانه های مصری انتقاد کرد و گفت: برخی  از رسانه ها دیگران را به خشونت تحریک می کنند و درصورتیکه دست داشتن آن ها در تحریک به خشونت اثبات شود،  مجازات خواهند شد.

مرسی دراین رابطه به اهانت یکی از روزنامه ها به خودش اشاره کرد و گفت علیرغم اینکه روزنامه ای توهین به رئیس جمهور را وظیفه ملی برشمرده بود ، من هیچ اقدامی علیه این روزنامه انجام ندادم .

مرسي ادامه داد : تلاش هایی که برای ضعیف نشان دادن دولت مصر صورت می گیرد محکوم به شکست است، و از همه می خواهم خویشتندار باشند و نظم و آرامش را درپیش گیرند.
نظرات بینندگان