arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۲

هنرمند انگليسي روشي براي عکاسي از درون اشياء ابداع کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک هنرمند انگلیسی روش جدیدی برای ترسیم اشیاء ابداع کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ نیک ویسی متخصص پرتونگاری با اشعه ایکس است که آثارش ظاهر اشیاء را تغییر می دهد و نگاهی از درون آنها و جنبه مخفی اشیاء ارائه می کند.
این هنرمند پیشتر در عرصه طراحی و تبلیغات فعالیت می کرد.
نیک ویسی می گوید:« بسیار خوش اقبال بودم که این سبک را پیدا کردم . به عنوان عکاس معمولی تلاش زیادی می کردم تا اینکه از من خواستند از درون قوطی نوشابه برای یک برنامه تلویزیونی پرتونگاری کنم. آنها نمی دانستند چگونه باید این کار را انجام داد من هم نمی دانستم. ولی روشی برای پرتونگاری بدون تجهیزات پزشکی و با استفاده از تجهیزات صنعتی یافتم . پس از آن به این کار علاقه زیادی پیدا کردم .»
برخی از کارهای نیک ویسی با برنامه فتوشاپ دست کاری می شود. جدیدترین کار ویسی تصویر برداری از یک روبات به اندازه انسانی واقعی است. او مجبور شد بخش بخش این روبات را به طور جداگانه پرتونگاری کند. کار ارائه شده نیز به اندازه ابعاد روبات است.
نیک ویسی ادامه داد:« از کار به وسیله پرتونگاری با اشعه ایکس بسیار خوشحالم و به این کار ادامه خواهم داد. هدف من برجا گذاشتن میراثی از بزرگترین مجموعه عکسهای پرتونگاری است که تاکنون خلق شده است. در کوتاه مدت می خواهم آثارم را در موزه های بیشتری به نمایش بگذارم تا افراد بیشتری آن ها را ببینند.»
این هنرمند همچنین بزرگترین عکس با اشعه ایکس را در جهان گرفته که به بوئینگ 777 مربوط می شود. وی برای این کار یک سال وقت گذارند. او اکنون در نظردارد در آینده طرحهای فنی بیشتری بر روی اشیائی چون خودروهای نظامی یا کپسول فضایی آپولو انجام دهد.
نظرات بینندگان