arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۲
روحیه به تیم ملی بزرگسال

قهرمانی تیم فوتبال امید در قطر با شکست تیم ترکیه

در تورنمنت چهارجانبه ي قطر، تيم هاي قطر، ترکيه و مراکش حضور داشتند که اين مسابقات با قهرماني اميدهاي ايران به پايان رسيد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، تيم ملي ايران با برتري سه بر دو برابر تیم قدرتمند ترکیه،  توانست قهرمان چهار جانبه قطر شود.
در ابتدا ترکيه با گل دقيقه سوم پيش افتاد ولي بازيکنان ملي پوش ايران به سرعت عقب ماندگي را جبران کرده و در دقيقه 5 اين ديدار گل تساوي توسط پيام صادقيان به ثمر رسيد. در ادامه بازي برابري از سوي دو تيم ارائه شد ولي بازهم اميدهاي ايران بودند که با گل دقيقه 26 پيام صادقيان، حساب کار را دو بر يک به سود ايران کردند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نيمه دوم محسن مسلمان در دقيقه 74 توانست گل سوم را به ثمر برساند و حساب کار سه بر يک به سود تيم ملي اميد ايران شد ولي اين پايان کار نبود و سيمسک در دقيقه 85 توانست گل دوم رابراي ترکيه به ثمر برساند و حساب کار را سه بر دو کند تا ترک ها ادامه بازي را با اميدواري بيشتري دنبال کنند اما اميدواري آنها بي نتيجه باقي ماند تا تيم ايران با سه پيروزي و کسب 9 امتياز با رسيدن به قهرماني، جايزه 50 هزار دلاري اين مسابقات را هم از آن خود کند.
لازم به ذکر است تیم ملی زیر 22 سال کشورمان هر سه دیدار خود را با پیروزی به پایان رساند و با این نتیجه بدست آمده فدراسیون فوتبال با برد این تیم سال خود را با پیروزی آغاز کرد.

 

نظرات بینندگان