arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۲

استرالیا در دقایق پایانی از شکست خانگی گریخت

از گروه دوم رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در منطقه آسيا، دو تيم استراليا و عمان در سيدني به مصاف يکديگر رفتند که در پايان نود دقيقه دو تيم با تساوي دو بر دو به کار خود پايان دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، اين در حالي بود که استراليا تا پنج دقيقه پاياني با نتيجه دو بر يک از حريف خود عقب بود.در ابتداي اين ديدار، اين عماني‌ها بودند که توسط عبدالعزيز الموکبالي در دقيقه هفتم از ميزبانشان پيش افتادند. در نیمه دوم بازهم اين عماني‌ها بودند که به گل رسيدند. اين گل را مايل جديناک بازيکن استراليا در دقيقه 49 به اشتباه وارد دروازه‌ي خودي کرد اما اين پايان کار نبود و استراليايي‌ها توانستند بر بازي مسلط شوند و در دقيقه 52 توسط کيهيل گل اول را به ثمر برسانند و حساب کار را دو بر يک کنند.در دقيقه 85 برت هولمن بود که استراليا را از يک شکست خانگي نجات داد و حساب کار را به تساوي دو بر دو تغيير داد تا دو تيم امتيازها را تقسيم کنند.

با اين نتيجه، استراليا به علت تفاضل گل بهتر و يک بازي کمتر با شش امتياز همچنان دوم باقي ماند و عمان نيز با شش امتياز با يک رده صعود در رده سوم ايستاد.

در ديگر ديدار اين گروه ژاپن مهمان اردن خواهد بود. اين در حالي است که ژاپن با کسب يک امتياز هم به جام جهاني صعود خواهد کرد.

نظرات بینندگان