arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۲

دل بوسکه: تیم اسپانیا عالی بازی کرد و به مسیرش بازگشت

تیم اسپانیا با پیروزی بر فرانسه توانست صدر جدول را فرانسه پس بگیرد و نظر خیلی از کارشناسان را که می گفتند فوتبال اسپانیا تمام شده است، را برگرداند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، ویسنته دل بوسکه در مصاحبه بعد از بازی اظهار کرد: این پیروزی تمامی منتقدان اسپانیا را ساکت کرده است. ما هفته گذشته با تساوی یک بر یک برابر فنلاند متوقف شدیم تا همه به تعجب واداشته شوند. اما من معتقد بودم که تیم ما به مسیر اصلی خود باز خواهد گشت.
در بین مردم همواره کسانی پیدا می‌شوند که در مورد همه چیز با تردید صحبت می‌کنند. به همین دلیل بدست آوردن چنین نتیجه‌ای برای ما اهمیت بالایی داشت. نشان دادیم که می‌خواهیم به فرم اصلی خودمان بازگردیم. خیلی خوب بازی کردیم. البته وقتی بازیکن آنها از زمین اخراج شد، کمی آشفته شدیم ولی در کل همه بازیکنانم عالی بودند. آربلوا در مقابل ریبری عالی بود و او را مهار کرد.
وی در ادامه گفت: در تمام هفته گذشته همه چیز تحت تاثیر تساوی ما برابر فنلاند بود. احتمال این وجود داشت که با شکست برابر فرانسه، اختلاف امتیازی با آنها به ۵ برسد ولی بازیکنانم نشان دادند که از چه پختگی برخوردار هستند. ما سه باز ی دیگر داریم که سرنوشت تیم را مشخص می کند. دیگر باید روی جام کنفدراسیون ها متمرکز شویم تا این جام را هم بدست بیاوریم.

نظرات بینندگان