arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲

«رژیم طلایی» و «قاعده تصادف» به مرز ۱۰۰ میلیون تومان نزدیک شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
میزان فروش فیلم سینمایی «رژیم طلایی» پس از ۱۲ روز اکران در سینماهای تهران به 100میلیون تومان نزدیک شد. «قاعده تصادف» نیز با وجود اکران در سینماهای تهران و شهرستان هنوز به رقم 100 میلیون تومان نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی تا شب پنجشنبه در سینماهای تهران و شهرستان توانست 90 میلیون تومان بفروشد.

این فیلم داستان تعدادی از جوانان است که می‌خواهند برای اجرای یک تئاتر به خارج از کشور بروند ولی مخالفت پدر یکی از اعضای گروه برای آنها دردسرهایی به وجود می‌آورد. «قاعده تصادف» سعی دارد دغدغه‌های نسل جوان و ارتباط این نسل با والدینشان را به تصویر بکشد.

در این فیلم اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی احمدی، روشنک گرامی، الهه حصاری، امیر جعفری، سروش صحت و ...  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 «عبدالله علیخانی» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رژیم طلایی» فروش این فیلم را تا شب پنجشنبه در سینماهای تهران، 97 میلیون تومان اعلام کرد.

بنابر این گزارش، فیلم سینمایی «رژیم طلایی» چهارمین ساخته بلند رضا سبحانی و به تهیه کنندگی حسین فرح‌بخش، داستان فیلم «رژیم طلایی» با نام قبلی «خواب‌های طلایی» که مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد و به موضوع مهریه‌های سنگین و غیرمعقول می‌پردازد. این فیلم داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که به اندازه وزن زن و مرد مهریه در نظر گرفته شده است.

در این فیلم بازیگرانی از جمله: مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی، پروین ملکی، صنم سجادیان، حسین قورچی، انوشیروان نعیمی، نازنین لواسانی، حسین لواسانی، مجید علیزاده، اشکان هورسان، آرش راد، علی مددی و حیدر علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.
نظرات بینندگان