arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
ادعای خبرگزاری دولت مصر:

البرادعی با دست پر از امارات بازگشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردبیر خبرگزاری رسمی مصر،منا، محمد البرادعی مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی و از رهبران جبهه نجات ملی مصر را به دریافت کمک خارجی برای مشارکت در انتخابات پارلمانی پیش رو در مصر متهم کرد.

به گزارش انتخاب، عبدالواحد عاشور در توئیتر نوشت، دکتر البرادعی اخیرا به دبی سفر کرد و با دستی پر از امارات برگشت به گونه ای که می توان امارات را بزرگ ترین هزینه کننده برای تبلیغات انتخاباتی در تاریخ مصر نام برد.

وی افزود:‌« میزان کمک مالی امارات به تبلیغات انتخاباتی البرادعی به 4 میلیارد دلار می رسد تا مدیر کل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی بتواند با استفاده از آن بر پارلمان کشور مسلط شود».

به گزارش پایگاه خبری المختصر، اخیرا برخی از رسانه ها اعلام کردند شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان نخست وزیر امارات و حاکم امیر نشین ابوظبی تصمیم گرفت محمد البرادعی را مشاور خود در امور مرتبط به انرژی هسته ای کند اما حزب قانون اساسی مصر که ریاست آن را البرادعی بر عهده دارد این خبر را تکذیب کرد.

ضاحی خلفان رئیس پلیس دبی یکی از جدی ترین مخالفان اخوان المسلمین و نظام حاکم بر مصر است به همین دلیل به شدت هوادار حمایت از مخالفان دولت و نظام سیاسی در مصر است.
نظرات بینندگان