arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲

سفر نماینده پرسپولیس به منظور پرداخت مابقی مطالبات وینگادا

مذاکره نماینده باشگاه پرسپولیس با وینگادا و باشگاه بیرامار/ دفتر نمایندگی پرسپولیس در استکهلم راه‌اندازی شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که به منظور برخی امور باشگاه راهی اروپا شده است، عصر امروز در پرتغال با نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس ملاقات خواهد کرد و درباره نحوه پرداخت مابقی مطالبات با وینگادا و دستیارش مذاکراتی خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس در پی شکایت وینگادا، چندی پیش 130 هزار دلار از مطالبات وینگادا و کاروالیو را پرداخت کرد تا پرونده شکایت سرمربی اسبق پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا به جریان نیفتد.

امیر مشیری نماینده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در این سفر به منظور پرداخت مابقی مطالبات، مذاکراتی با وینگادا خواهد داشت.

همچنین عصر روز گذشته در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه و خدمات رسانی به هواداران در سراسر جهان، دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس در استکهلم سوئد راه‌اندازی شد. پیش از این دفتر نمایندگی باشگاه پرسپولیس در فرانکفورت، میلان، برزیل، اربیل، کوالالامپور و چند کشور دیگر راه‌اندازی شده بود.

نماینده باشگاه پرسپولیس در سفر به پرتغال مذاکراتی نیز با مدیران باشگاه بیرامار پرتغال خواهد داشت. همکاری‌های دو جانبه در زمینه آکادمی و فوتبال پایه و همچنین احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه بین پرسپولیس و بیرامار از جمله موارد مورد مذاکره در این سفر خواهد بود.

نظرات بینندگان