arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۲

روایت محسن رضایی از ملاقات اخیرش با رهبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن رضایی گفت: حدود 50 روز پیش با مقام معظم رهبری ملاقات داشتم و به ایشان عرض کردم که در صورتی که رئیس جمهور شوم، هماهنگ‌ترین دولت را با مقام معظم رهبری خواهم داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، محسن رضایی یک‌شنبه‌شب در جمع مردم دشتستان در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در کشور است و نام دشتستان و برازجان در تاریخ ایران بلندآوازه است.

وی افزود: دشتستان نگین اقتصادی جنوب کشور است و خرمای این شهرستان اگر به درستی بسته‌بندی شود و بازاریابی لازم انجام شود می‌تواند در صادرات بسیار تاثیرگذار شود.

رضایی یادآور شد: دشتستان دارای مردمانی سلحشور است که در زمان رئیس‌علی دلواری و همچنین در دوران دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تلاش برای رشد و پیشرفت کشور باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید با وحدت و همدلی برای ساختن ایران اسلامی اهتمام ورزیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تحقق شعار سال باید سرلوحه امور قرار گیرد و به وجود آوردن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید مورد عنایت بیشتر قرار گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: ایجاد تحول سیاسی و تحول اقتصادی از اساسی‌ترین برنامه‌های بنده است و برای دسترسی به این هدف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم.

وی با بیان اینکه اقتصاد نیاز به حماسه دارد تا از عقب‌ماندگی خارج شود افزود: اگر اقتصاد بدون توجه به ارزش‌ها باشد، رشوه، ارتشا و فساد آن را فرا می‌گیرد.

رضایی بیان کرد: ایجاد یارانه سبز در کشاورزی از اهداف آینده بنده است و بدون تردید با توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات اشتغال و مشکلات معیشتی خانوارها مرتفع می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی باشکوه در خردادماه گفت: برگزاری انتخابات باشکوه نماد حماسه سیاسی است و باید همه برای این مهم اهتمام ورزیم.

محسن رضایی با بیان اینکه 30 میلیون نفر در انتخابات مشارکت می‌کنند ابراز داشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در سطح بین‌المللی اهمیت زیادی دارد.

وی همچنین به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حدود 50 روز پیش با مقام معظم رهبری ملاقات داشتم و به ایشان عرض کردم که در صورتی که رئیس جمهور شوم، هماهنگ‌ترین دولت را با مقام معظم رهبری خواهم داشت.

رضایی بر لزوم تلاش برای ایجاد حماسه اقتصادی تاکید کرد و خواستار تلاش مردم و مسئولان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری شد.

نظرات بینندگان