arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

هشدار دولت به برخی از پلاک قرمزها

دولت در بخشنامه ای از همه شرکتهایی که بعد از فروش سهام، دیگر دولتی نیستند خواست تا خودروهای پلاک قرمز خود را تحویل دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت در بخشنامه ای از همه شرکتهایی که بعد از فروش سهام، دیگر دولتی نیستند خواست تا خودروهای پلاک قرمز خود را تحویل دهند.

به گزارش انتخاب به نقل از آتی در این بخشنامه آمده است: شرکت هایی که در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار و غیر دولتی شده اند ، چنانچه کماکان خودرو با پلاک دولتی در اختیار دارند بایستی در اسرع وقت نسبت به تبدیل آنها به پلاک شخصی اقدام نمایند.

با عنایت به تبدیل وضعیت شخصیت حقوقی برخی شرکتهای دولتی به غیر دولتی در سالهای ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ و عدم شمول مقررات لایحه قانونی نحوه استفاده از اتومبیلهای دولتی و فروش اتومبیلهای زائد، شرکتهای مذکور چنانچه کماکان خودرو با پلاک دولتی در اختیار دارند هرچه سریعتر نسبت به تبدیل پلاک دولتی به شخصی آنها اقدام نمایند .

بدیهی است در اختیار داشتن خودرو با پلاک دولتی از زمان واگذاری شرکت های مزبور مغایر با مقررات بوده و درصورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد .

ماجرای پلاک قرمزها طی چند سال اخیر همواره مورد توجه رسانه ها بوده و حتی گزارشی نیز در یکی از خبرگزاریها با عنوان عروسی پلاک قرمزها منتشر شد که نویسنده گزارش، رتبه برتر جشنواره مطبوعات را نیز کسب کرد.

نظرات بینندگان