arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۲

براد پيت : «جنگ جهاني زي» بيش از حد سياسي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سينماخبر: «براد پيت» ستاره هاليوودي فيم «جنگ جهاني زي» که به تازگي بازي در اين فيلم را به پايان رسانده است در يک مصاحبه اختصاصي با پايگاه خبري (EW) گفت :‌پيام سياسي در اول اين فيلم مي تواند موجب دردسر شود .

او در اين فيلم نقش «گري لين» از مأموران سازمان ملل را بازي مي کند که با سفر به نقاط مختلف جهان سعي دارد از اپيدمي زامبي ها جلوگيري کند.

وي افزود : در حال حاضر به فيلمهاي سياسي علاقه زيادي پيدا کرده ام. «لين» در ابتداي فيلم سعي دارد با استفاده از توطئه زامبي ها يک پيام سياسي – اجتماعي را منعکس کند. در اين فيلم با استفاده از استعاره زامبي ها در قالب يک اسب تروا سعي در پاسخ به اين پرسش دارد که اگر يک بيماري همه گير اينچنيني رخ دهد ، خطوط سياسي و اجتماعي چه رويه را دنبال خواهند کرد. مقصر کيست؟ چه کسي قدرتمندتر و چه کسي ضعيفتر است. در اين فيلم هم قصد پاسخ به همين سؤالات را داريم البته با کمي اغراق!

بر اين اساس ، علي رغم سانسور برخي از صحنه هاي سياسي فيلم ، پيت گفته «جنگ جهاني زي» فيلمي برتر از يک اثر سرگرم کننده فانتزي است و همانند پازلي پيچيده است که براي حمل آن بايد به زمان مناسبي ، شايد در آينده رسيد.
گفتني است جنگ جهاني زي از 21 ژوئن به اکران در مي آيد.
نظرات بینندگان