arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲

رئیس کمیته بازرسی سازمان لیگ: به مصاحبه ها و شعارهای احتمالی از فبل تذکر داده بودیم

روز گذشته و پس از شکست 4 بر 2 سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان مربیان و بازیکنان سپاهان علیه مهدی تاج و سازمان لیگ مصاحبه کردند و تماشاگران سپاهان نیز شعارهایی علیه مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ در ورزشگاه سر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، حجت الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته بازرسی و نظارت سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران ضمن آزروی موفقیت و سربلندی برای نمایندگان عزیز جمهوری اسلامی در لیگ قهرمانان آسیا موارد زیر را اعلام کرد:

1- مسابقات لیگ حرفه ای و جام حذفی جاری از قبیل برنامه ریزی شده بود که در 20اردیبهشت ماه به دلایل مختلف و متعدد به پایان برسد.

2- در این محدودیت زمانی و با توجه به تقویم موجود هیچگونه برنامه ریزی جدیدی برای مسئولین سازمان لیگ در جلسه برگزار شده با مسولان باشگاه های سپاهان و استقلال متصور نبود.

3- تذکر این نکته لازم است که رویه درستی نیست که برد را متعلق به خود و باخت را متوجه دیگران بدانیم.

4- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درخواستی مبنی بر تاخیر 1روزه مسابقه با نفت تهران داشت که بعد از توافق دو باشگاه باهم مورد موافقت سازمان لیگ نیز قرار گرفت و با یک روز تاخیر انجام خواهد شد.

5- مسائل فولاد شهر و بعضی شعارها و مصاحبه ها قبلا پیش بینی و تذکر داده شده بود که در موقع مقتضی پیگیری خواهد شد.

در پایان یادآوری می گردد، مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خود را ملزم و متعهد به هر نوع همکاری با نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا می داند.

نظرات بینندگان