arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

جلسات دوستانه بسیج با 4000 نفر از منحرفان فتنه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیاری از این افراد نیز با بیان منطقی مسائل از سوی بسیجیان به راه انقلاب كشیده شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان كرد: بسیج با بیش از 4 هزار نفر از افراد به انحراف كشیده شده در جریان بعد از انتخابات سال گذشته جلسات دوستانه‌ای برگزار كرده است.

به گزارش فارس ، سردار محمد‌رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست سراسری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر كشور كه پیش از ظهر امروز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: طرح ولایت و تشكیل حلقه‌های فرصت در پایگاه‌های بسیج یكی از فعالیت‌های این سازمان است.

نقدی، با بیان اینكه به بحث اردوهای راهیان‌نور توسط بسیج توجه زیادی می‌شود، تصریح كرد: طرح‌هایی مانند راهیان‌نور در كشور باعث بیداری و اخلاق‌مداری جوانان و سایر اقشار جامعه می‌شود.

وی افزود: در این زمینه برپایی حلقه‌های تربیتی نیز باید در كنار سایر حلقه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت چشمگیر داشته باشند.

نقدی، نخستین قدم را برای اصلاح انسان مقوله بیداری دانست و متذكر شد: در این حلقه‌ها باید مباحثی صمیمانه و دوستانه در قالب تلاوت قرآن و تفسیر، بیان احكام شرعی، معرفی كتاب‌های ارزشی و اخلاقی و مهم‌تر از همه گزارش چند دقیقه‌ای از صحبت‌های هر هفته مقام معظم رهبری ارائه شود.

وی افزود: اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هر هفته در این حلقه‌ها باعث به‌روز شدن اطلاعات افراد بسیجی شركت كننده و درك صحیح از اتفاقات پیرامون جهانی آنها می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور، زندگی شهدا را بسیار اثربخش در زندگی و طریقه افراد مختلف عنوان كرد و افزود: یكی از مهم‌ترین وظیفه بسیج بیان همین زندگینامه‌ها و همچنین جلوگیری از انحراف جریان‌های مختلف به سمت باطل است.

وی تصریح كرد: همچنین ارشاد افراد منحرف و به انحراف كشیده شده نیز یكی دیگر از وظایف این ارگان مردمی است.

نقدی افزود: در همین راستا با بیش از 4 هزار نفر از افراد به انحراف كشیده شده در جریان بعد از انتخابات سال گذشته و فتنه توسط بسیج، جلسات دوستانه‌ای گذاشته شد.

وی ابراز داشت: بسیجیان با ارشاد این افراد به صورت بسیار منطقی در زمینه وقایع روز و اتفاقات اخیر و همچنین واقعیت مسئله با آنها جلساتی داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیاری از این افراد نیز با بیان منطقی مسائل از سوی بسیجیان به راه انقلاب كشیده شدند.

وی با بیان اینكه اسلام قوی‌ترین استدلال و فلسفه را دارد، تاكید كرد: این بیان منطقی موضوعات به اقشار مختلف، مهم‌ترین وظیفه و رسالت بسیج است.

نقدی بسیج دانشجویی را دارای ظرفیت بالایی در زمینه مسائل مختلف ذكر كرد و افزود: دانشجویان برای آماده شدن برای جهاد علمی باید مطالعه خود را بیشتر كرده و از خیلی لذت‌ها چشم‌پوشی كنند.
نظرات بینندگان