arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۸۹

البرادعی، "بختیار" دوم است

شاهچراغی شركت در راهپیمایی 22 بهمن را شكرگزاری پیروزی انقلاب دانست و افزود: همان‌طور كه شركت در نماز جمعه یك عبادت است، شركت در راهپیمایی 22 بهمن نیز عبادت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، قیام مردم مصر را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مردم مصر همانند ملت ایران در دوران انقلاب در سال 57 با شعارهای "الله اكبر" و برپایی نماز جماعت در صدد مقابله با فرعون مصر هستند.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیدمحمد شاهچراغی"، با محكوم كردن ضرب و شتم مبارزان و تظاهركنندگان مصری، گفت: اراذل و اوباش همانند ساواكیهای زمان طاغوت، امروز به جان مردم مصر افتاده‌اند و مردم مسلمان مصر را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری، "محمد البرادعی" را "بختیار" دوم خواند و گفت: آمریكا می‌خواهد با جایگزینی "البرادعی" به جای "مبارك" از رژیم اسرائیل حمایت كند.

امام جمعه سمنان، مقاومت و حفظ وحدت مردم مصر برای مقابله با توطئه‌های آمریكا را، رمز پیروزی آنها دانست و با اشاره به اظهارات اخیر البرادعی مبنی بر حمایت از اسرائیل، تصریح كرد: البرادعی می‌خواهد اسرائیل را با كمك آمریكا حفظ كند و از این‌رو مردم مصر باید هوشیارتر از همیشه باشند.

وی با اشاره به سی‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، گفت: در یوم‌الله 22 بهمن هیچكس نباید در خانه بماند و همه باید با شركت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ، با آرمانهای امام راحل تجدید پیمان كنند.

شاهچراغی شركت در راهپیمایی 22 بهمن را شكرگزاری پیروزی انقلاب دانست و افزود: همان‌طور كه شركت در نماز جمعه یك عبادت است، شركت در راهپیمایی 22 بهمن نیز عبادت است.

نظرات بینندگان