arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

ناظمی سرمربی داماش: شکست دادن تیم های استقلال و پرسپولیس را بلدم

سرمربی موقت تیم فوتبال داماش گیلان گفت: امیدواریم پس از 5 سال دوباره به فینال جام حذفی صعود کرده و تداعی بخش خاطرات خوش آن زمان برای هواداران باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، سرمربی موقت تیم داماش که با حضور در برنامه تخصصی فوتبال گیلان  اظهار کرد: ما از پرسپولیس شناخت کاملی داریم و در آخرین رویارویی دو تیم در رشت مقابل این تیم پیروز شدیم. شرایط دو تیم یکسان است اما ما یک امتیاز بزرگ تحت عنوان برگزاری بازی در خانه داریم و مطمئنم هر چند این بازی را از روز تعطیل به روز غیر تعطیل منتقل کرده اند اما اکثر سکوهای ورزشگاه توسط هواداران داماش پر خواهد شد.
افشین ناظمی سرمربی موقت تیم داماش با تشکر از اعتماد امیر عابدینی برای انتخابش به این سمت ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بازی با تراکتورسازی دو گل عقب افتادیم اما تماشاگران تیم را تشویق کردند و باید در این بازی جواب محبت آنها را بدهیم. امیدواریم با پیروزی در این دیدار سال را خوب شروع کنیم و سال بد گذشته را با یک نتیجه مناسب پشت سر بگذاریم همچنین عیدی خوبی به هواداران بدهیم.
 
وی با اشاره به اینکه داماش می تواند با پشتوانه هواداران به فینال جام حذفی راه یابد، خاطرنشان کرد: می خواهیم بار دیگر خاطره خوب 5 سال پیش که با داماش به فینال جام حذفی رسیدیم را تکرار کنیم. در آن زمان که داماش (پگاه) با استقلال در فینال بازی کرد من هم سرپرست و هم مربی تیم بودم اما این بار دوست دارم به عنوان سرمربی تیم را به فینال ببرم تا خاطره خوش آن زمان دوباره برای من و هوداران تکرار شود.
 
دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ساعت 17 روز شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد تا دومین فینالیست این مسابقات مشخص شود. قبل از این سپاهان با پیروزی برابر استقلال به فینال راه پیدا کرده بود.
 

نظرات بینندگان