arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

جا ندادن هتل به علیرضا نیکبخت واحدی او را دلسرد کرد

چاووشی: پيروزي دور از دسترس نيست و اميدوارم هواداران با حمايت از تيم در راه موفقيت در جام حذفي کمک بازيکنان باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افشين چاووشی در گفتگو انتخاب ورزشی، عنوان کرد: فردا در مرحله نيمه نهايي کار بسيار سختي داريم و برای برد به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه ما یک هفته تمرینات اختصاصی برای این بازی انجام دادیم، اظهار کرد: من و اعضای تیم داماش تمام فکر و توان خود را روی پیروزی در دیدار فردا متمرکز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت پرسپوليس را شناسايي کرديم و مي‌دانيم آنها به هيچ عنوان دست و پا بسته نيستند و مي‌خواهند به پيروزي برسند.

چاووشی با اشاره به عدم همراهی علیرضا نیکبخت واحدی با داماش عنوان کرد: متاسفانه به دلیل بروز برخی مسائل و همچنین مشکلات مالی این بازیکن خوب و با اخلاق نتوانست به همراهی داماش ادامه دهد که البته مهمترین دلیل هم عدم پرداخت به موقع مطالبات نیکبخت از سوی باشگاه و همچنین جا ندادن هتل به وی به دلیل عدم هماهنگی مدیران در پرداخت هزینه های هتل بود که این مسئله علیرضا را بسیار دلخور و دلسرد کرد.
چاوشي در مورد شکست داماش گيلان در اولين مسابقه سال 92 مقابل تراکتورسازي گفت: در آن مسابقه حق تيم‌مان باخت نبود و مي‌توانستيم نتيجه بهتري کسب کنيم. با وجود آن تماشاگران دست از تشویق تیم مان بر نداشتند و در اینجا از تماشاگران خوب گیلانی می خواهم تیم خودشان را خوب تشویق کنند تا انشاالله با برد فردا بتوانیم مزد زحماتشان تقدیمشان کنیم.

نظرات بینندگان