arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲

دایی: در مورد داوری خیلی صحبت کردیم دیگر به جایی نمی رسد

دایی گفت: ضربه‌ای که به عالیشاه زدند در تکواندو و کشتی بود سه پوئن می‌گرفت اما داور به راحتی از آن گذشت مثل آب خوردن.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، علی دایی سرمربی راه آهن پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: در ابتدا ضمن تبریک سال نو به مهدی مهدوی کیا بابت از دست دادن مادرش تسلیت می‌گویم در مورد بازی هم باید بگویم بازی سختی داشتیم. هر دو تیم به دنبال گرفتن سه امتیاز بودند ما در نیمه اول خوب نبودیم و 15-10 دقیقه ابتدایی ذوب آهن بهتر ظاهر شد.
وی در ادامه گفت: در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما متاسفانه در دقایق پایانی روی اشتباه بازیکنمان به راحتی سه امتیاز را از دست دادیم البته بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم به هر حال فوتبال است و امیدوارم در آینده جبران کنیم.
سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ به شما لطمه زد و هنوز به فکر رسیدن به تیم های بالای جدول هستید، عنوان کرد: مطمئنا ما برای رسیدن به تیم‌های صدر تلاش نمی‌کنیم دنبال این هستیم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. تمام سعی خود را می‌کنیم تا بتوانیم یکی دو پله در جدول صعود کنیم.
وی در مورد شکایت فرهاد کاظمی نسبت به زمین ورزشگاه راه آهن بیان کرد: هر کس نظر خود را می‌دهد به نظرم در مملکت ما یکی از بهترین زمین‌ها را داریم در خیلی از شهرستان‌ها این زمین‌ها را نمی‌بینیم عقیده خود را گفته اگر زمین بهتر بود طبیعتا به نفع ما هم بود زیرا درصد مالکیت ما بیشتر بود و می‌توانستیم روان‌تر و بهتر بازی کنیم. شرایط فوتبال در کشور ما از نظر سخت افزاری مشکل دارد اما این زمین یکی از بهترین زمین‌هاست که حالا مربی حریف اینگونه می‌گوید.
دایی در خصوص عملکرد داور یادآور شد: دیگر در مورد داوری خیلی صحبت کردیم به جایی نمی‌رسد در این شرایط حساس که تیم‌های بالا و پایین جدول در تلاش و تکاپو هستند باید عدالت حفظ شود. داور در این دیدار بر اساس قانون سوت نزد. امید عالیشاه را از وسط نصف کردند اما داور از این صحنه به راحتی گذشت دفاع ما را عین آب خوردن زدند اما داور خطایی نگرفت بیشتر نمی‌توانم در این باره صحبت کنم فکر کنم ضربه‌ای که به عالیشاه زدند در تکواندو و کشتی بود سه پوئن می‌گرفت اما داور به راحتی از آن گذشت مثل آب خوردن. نیمه دوم جلوی چشمان من بدون توپ بازیکنانم را زدند اما داور کاری نکرد متاسفانه در هفته‌های پایانی دقت نمی‌شود. داور چهارم معتقد بود حق با من است اما زمانی که من اعتراض کردم می‌گوید داور نزدیک صحنه است متاسفانه این موارد در فوتبال ما عادی شده و زیاد نمی‌شود درباره آنها صحبت کرد.
وی درباره اینکه این دو بازیکن زمانی که در پرسپولیس بودند مدعی بودند باید در ترکیب ثابت قرار بگیرند عنوان کرد: بازیکن هیچ زمانی نمی‌تواند درباره این مسائل صحت کند کسانی که این ادعاها را دارد همیشه خودشان را خراب می‌کند پس سرمربی در تیم چه کاره است مربی در تیم تصمیم می‌گیرد آماده‌ترین بازیکن را به میدان بفرستد. بازیکن نباید هیچ موقع به خود اجازه بدهد در مورد این مسائل صحبت کند و زمانی که فرصت به او داده شد خود را نشان دهد با صحبت کردن نمی‌تواند در ترکیب تیم قرار گرفت حداقل در تیم من اینگونه است. بازیکن با ادا و اطوار به جایی نمی‌رسد.
وی گفت: ما در خط حمله بازیکنان خوبی داریم که با یکدیگر رقابت می‌کنند و هرکسی بهتر عملکرد داشته باشد به میدان فرستاده می‌شود همه زحمت خودر ا می‌کشند اما ما تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی به میدان برود.

 

نظرات بینندگان