arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

رئیس باشگاه الهلال: تهدید قلعه نویی جدی است

رئیس باشگاه الهلال عربستان در خصوص حرف‌های امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیمش اعتراض کرد و آن را تهدید جدی خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، در بازی استقلال با الهلال سعودی‌ها همچون گذشته دست از حاشیه سازی بر نداشتند و کاروان استقلال را چند ساعت در فرودگاه معطل کردند که این باعث اعتراض مسئولان آبی پوش به ویژه امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم شد.
یک سایت عربستانی و همچنین قطری مدعی شدند که امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در نشست قبل از بازی تیمش با الهلال از رفتار بد سعودی‌ها با تیمش در فرودگاه ابراز ناراحتی و تهدید کرد که به خاطر اذیت شدن تیم او در فرودگاه در تهران همان رفتار را با کاروان الهلال خواهد کرد که این اعتراض عبدالرحمن بن مساعد، رییس باشگاه الهلال را به دنبال داشت. گویی مقامات سعودی پس از شکست نماینده‌شان در ریاض، این بار در آستانه سفر به تهران می خواهند حاشیه سازی کنند و شیطنت خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

بن مساعد نشستی خبری گفت: مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال عربستان ارائه داده‌ایم و خواستار پیگیری تهدیدهای امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال شدیم. سخنان سرمربی استقلال جدی است و باید به آنها توجه کرد، چرا که او سرمربی استقلال به شمار می‌آید.
از سویی دیگر قلعه نویی با وجود کارشکنی های تیم عربی اظهار کرد : متاسفانه پیش از بازی استادیوم را عوض کردند و مکان بازی را به داخل شهر تغییر دادند و این همه کارشکنی را تا به حال از عربستانی ها ندیده بودم. انصافا در این همه سال اینقدر توسط عربستانی ها اذیت نشده بودم اما ما با میهمان نوازی در تهران آنها را شرمنده خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
فوق العاده فوق العاده بازی حساسیه تو رو خدا بگید مردم حمایت کنند
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
0
0
همه چی توزمین معلوم میشه
نظرات بینندگان