arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

کرانچار: سپاهان توان شکست دادن هر تیمی را دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما سزاوارانه بر نفت پیروز شدیم و به نظرم بهتر از حریف بازی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل نفت تهران که تیمش 3 بر یک به پیروزی رسید گفت: سزوارانه پیروز این دیدار شدیم. بازیکنان بسیار خلاقانه و با تدبیر بازی کردند، علی‌رغم اخراج بازیکن ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم، باید بگویم یک روز استراحت بیشتر واقعا به کارمان آمد. این برد را به بازیکنان خود تبریک می‌گویم. با پیروزی مقابل الاهلی می‌توانیم روحیه بیشتری پیدا کنیم و به قهرمانی در ایران بیاندیشیم.
کرانچار در مورد اخراج بولکو خاطرنشان کرد: به بازیکنان همیشه گوشزد می‌کنیم از مشاجره با داور امتناع کنند. بعد از پنالتی بولکو به داور اعتراض کرد و کارت زرد دریافت کرد که این کار به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست. البته خودش هم معذرت‌خواهی کرد و به هرحال از بازی هم اخراج شد و کمی اوضاع برای ما سخت شد.
سرمربی سپاهان در مورد آشفتگی دفاع این تیم عنوان کرد: امروز در موضع دفاعی نبودیم و خوب بازی را در آوردیم و تا جایی که به دفاع مربوط می‌شود، احسان حاج‌صفی امروز کمی بد کار کرد. به نظر من خط دفاع بهتر از بازی با الاهلی بازی کرد و فرشید طالبی و میلان سوشاک در خط میانی خوب بازی کردند و علی احمدی در دفاع راست نیز امروز خوب کار کرد. به طور حتم برای بازی روز چهارشنبه با تیم الاهلی اصلاحاتی را انجام خواهیم داد.
کرانچار در مورد اینکه در فینال جام حذفی باید با پرسپولیس بازی کند و آیا ترجیح می‌داد که با داماش گیلان مواجه شود، اظهار داشت: در جام حذفی همیشه نتایج مبهمی رقم می‌خورد. پرسپولیس مقابل داماش تا دقیقه 80 عقب بود و اگر به گل نمی‌رسید شاید اکنون از مسابقات حذف می‌شد، در حقیقت برای من فرقی ندارد که با کدام تیم بازی کنم؛ چرا که سپاهان توان شکست دادن هر تیمی را دارد.
وی در مورد اینکه قهرمانی در لیگ برتر در اختیار خود سپاهان است و با پیروزی در مقابل استقلال می‌تواند به این عنوان برسد، گفت: قهرمانی مثل ماهی لیزی در دست ماست. این عنوان کاملا قابل دسترس است. علی‌رغم اینکه در تهران باید به مصاف استقلال برسیم، امیدواریم پیروز شویم و با کسب 3 امتیاز بار دیگر جام را در دستانمان بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از آوردن ابوالحسن جعفری به بازی راضی بودید، گفت: من جعفری را به این خاطر آوردم که طراوت بیشتری به بازی سپاهان بدهم و جهان‌عالیان را از بازی خارج کردم، چون کمی در بازی‌های گذشته خسته شده بود و با آوردن جعفری تیم باز هم بهتر بازی کرد.

 

نظرات بینندگان