arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲

ناظمی: دیدار امروز داماش و پرسپولیس، جنگ دارا و ندار بود.

ناظمی: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که با دست خالی برای فوتبال گیلان جنگیدند و از همه آنها و تماشاگران خوب تیم تشکر می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، افشین ناظمی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: به هر حال به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در نیمه اول بازی پایاپایی را با تیم پرسپولیس انجام دادیم ولی در نیمه دوم برتری کاملا از آن تیم ما بود. اگر می‌توانستیم بعد از گلی که زدیم، موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم، برنده بازی بودیم. از همه بازیکنانم راضی هستم و مهم‌ترین چیزی که خوشحالم می‌کند، این است که دو هفته است، در رشت می‌بازیم ولی تماشاگران و هواداران تیم‌مان ما را مورد عنایت قرار می‌دهند متأسفم برای کسانی که از 27 اسفند سال گذشته یعنی زمانی که قرعه‌کشی مسابقات مشخص شد و تعیین شد که ما میزبان هستیم شروع به ایجاد حاشیه و شایعه کردند و درود می‌فرستم به شرف امیر عابدینی که جلوی همه اینها ایستاد.
ناظمی درباره شکستش مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی یادآور شد: زیبایی فوتبال به همین است، باید باهوش بود و از تمام فرصت‌ها استفاده کرد. در یک دیدار حساس نباید اجازه بدهیم فرصتی از دست برود در آن صورت است که برنده خواهیم شد. ما در یک غافلگیری گل دریافت کردیم این هم به هر حال تجربه‌ای می‌شود برای من مربی جوان که باید تا زمانی که سوت پایان نخورده تمام تمرکز خود را داشته باشیم و در تمام 90 دقیقه کنترل بازی را در دست بگیریم. ما سه فینال زودرس داریم. در ابتدا باید به تهران برویم و با نفت تهران مسابقه دهیم و با دست پر برگردیم تا ماندن خود را در لیگ برتر تثبیت کنیم.
وی در ادامه افزود: من از امیر عابدینی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و تیم ما در این بازی خیلی زود ارضا شد و از فرصت‌هایی که بعد از زدن گل به دست آورد با بی‌دقتی استفاده نکرد. ولی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ما از این بازی درس‌های زیادی گرفتیم که امیدوارم آن را در بازی‌های لیگ برتر تکرار نکنیم.
وی راجع به وضعیت بدنی بازیکنان تیم خود نیز گفت: بازیکنان تیم من از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارند و به وجود آوردن موقعیت‌های پیاپی در جریان بازی با پرسپولیس این موضوع را تایید می‌کند به هرحال چمن مصنوعی خود باعث خستگی بازیکنان می‌شود.
وی افزود: بعد از بازی با گهر با شخصیت بازیکنان تیم ما بازی شد و چک‌هایی که مربوط به بهمن‌ماه می‌شد و قرار بود پاس شود، در روزهای آخر سال پاس نشد. امروز جنگ دارا و ندار بود. الان جایی نیست که من از این اتفاقات سر باز کنم. ان‌شاءالله بعد از این سه بازی خیلی چیزها برای گفتن دارم.

 

نظرات بینندگان