arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

کاندیداهای احتمالی در اولین جلسه مجمع در سال92

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جدید، دیروز با حضور اکثریت اعضا از جمله نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تشکیل و بندهایی دیگری از سیاست های کلی سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی با تبریک آغاز سال جدید به اعضای مجمع و مردم کشورمان ابراز امیدواری کرد که سال جاری بهتر از سال گذشته در ابعاد داخلی و خارجی برای مردم ایران باشد.

چهره هایی چون حسن روحانی، غلامعلی حدادعادل، محمدرضا عارف، محسن رضایی، محمدرضا باهنر، علی اکبر ولایتی و نیز اکبر هاشمی رفسنجانی که از آنان با عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری نام برده می شود در جلسه روز گذشته مورد توجه عکاسان بودند. 

گفتنی است در این جلسه که در غیاب رئیس قوه قضائیه و مجریه برگزار شد علاوه بر اعضا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، قائم مقام سازمان نظام پزشکی، رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشاور فرهنگستان علوم پزشکی و مدعوینی دیگر از حوزه سلامت و بهداشت کشور حضور داشتند.














نظرات بینندگان