arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲

برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز بعدازظهر در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این مراسم ابراهیمی سرپرست کمیته فوتبال ساحلی، شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری، طاهریان عضو دپارتمان داوری، عبدی نماینده کمیته مسابقات و دکتر هراتیان از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و مدیران و نمایندگان باشگاههای لیگ برتری فوتبال ساحلی حضور داشتند.
 

در ابتدای جلسه ابراهیمی با تبریک سال نو و آرزوی یک سال خوب برای فوتبال کشور گفت: سال گذشته سال بسیار خوبی برای فوتبال ساحلی بود چرا که لیگ برتر و لیگ یک با نظم خاصی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ساحلی با کسب قهرمانی آسیا توانست به جام جهانی تاهیتی صعود کند. این قهرمانی مرهون توجه حمایت شخص رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال است که جا دارد تشکر ویژه ای از آنها به عمل آوریم. این قهرمانی با هماهنگی و همکاری کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال بدست آمد و من باید از همه کسانی که برای فوتبال ساحلی زحمت کشیده اند تشکر کنم. این قهرمانی به خاطر همکاری خوب هیات ها، باشگاهها و داوران و برنامه ریزی خوب دپارتمان داوری بدست آمد.
 وی ادامه داد: سال گذشته لیگ برتر 16 تیمی بود که طبق برنامه ریزی سال گذشته آن را 14 تیمی کردیم که قرار شد در دو گروه هفت تیمی شمال و جنوب انجام شود.در پایان یک تیم از هر گروه به لیگ یک صعود کنند و دو تیم هم از لیگ یک به لیگ برتر بیایند. به هر جهت در برنامه امسال به لحاظ برنامه های آماده سازی تیم ملی تغییراتی در برنامه ریزی داریم. باید تیم قدرتمندی را به جام جهانی بفرستیم و تیم ملی ساحلی نباید زنگ تفریح تیم های دیگر باشد. از 26 تا 30 فروردین امسال تیم های بلاروس و مجارستان به تهران می آیند و رقابتهای غرب آسیا را در قشم داریم. در تدارک بازیهای دوستانه با تیم های سطح اول فوتبال ساحلی جهان هم هستیم چرا که هر چقدر با تیم های قدرتمند بازی کنیم تجربه بازیکنان بالا می رود.
 ابراهیمی در پایان سخنانش گفت: سال پرکاری داریم و امیدواریم از دل لیگی پویا، بهترین بازیکنان برای تیم ملی انتخاب شوند. از دل یک لیگ آرام، سالم و با اخلاق است که موفقیت بدست می آید.
 
پس از حرفهای سرپرست کمیته فوتبال ساحلی، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری نکاتی  را درباره مسایل داوری، نظارت داوری و دیگر مسایل مربوطه در فوتبال ساحلی را مطرح کرد و از برگزاری دوره های بین الملی قضاوت و نظارت و مدرسی داوری فوتبال ساحلی در سال جاری خبر داد. عسگری از باشگاهها خواست تا در حین برگزاری رقابتها بیشترین همکاری را با داوران و ناظران داشته باشند.
 سپس خانم دکتر هراتیان از کمیته پزشکی کارگاه پزشکی را برای مدیران و نمایندگان باشگاهها برگزار کرد و از آنها خواست تا به سلامتی بازیکنان اهمیت دهند و مسایل کنترل دوپینگ را جدی بگیرند و هر باشگاه پزشک و فیزیوتراپ دارای مجوز رسمی فعالیت از کمیته پزشکی فدراسیون داشته باشد. هراتیان از باشگاهها خواست که اتاق های کنترل دوپینگ را برای افسران کنترل دوپینگ فراهم کنند.

نظرات بینندگان