arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲

"ابعاد شخصیتی احمدی نژاد در آینده بیشتر شناخته خواهد شد"

مسئولین و کارکنان دفتر رییس‌جمهور، با اخلاص، بی ادعا و بی توقع به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی و یاری رساندن به رییس‌جمهور مردمی در مسیر خدمت رسانی به مردم و آبادانی کشور هستند و در این مسیر دفتر رییس جمهور "نمی شود و نمی توانیم" نمی شناسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید حسن موسوی در دیدار نوروزی با معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور گفت : احمدی نژاد به لحاظ معنوی، ولایتمداری و مدیریت اجرایی یک شخصیت استثنایی است که بدون تردید در آینده ابعاد شخصیتی ایشان بیشتر شناخته خواهد شد.
 
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت ، سید حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه در دیدار نوروزی با معاونین و مدیران دفتر رییس جمهور ضمن تبریک سال نو و با تشکر صمیمانه از زحمات آنان گفت: همکاران بنده در دفتر رییس جمهور پرتلاش و بی ادعا بوده و به معنای واقعی سرباز گمنام و مخلص امام زمان(عج) هستند.
 
وی با قدردانی از خدمات و تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان دفتر رییس جمهور و تشکر از استقامت آنان در برابر فشارهای کاری و سیاسی اظهار داشت: مسئولین و کارکنان دفتر رییس‌جمهور، با اخلاص، بی ادعا و بی توقع به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی و یاری رساندن به رییس‌جمهور مردمی در مسیر خدمت رسانی به مردم و آبادانی کشور هستند و در این مسیر دفتر رییس جمهور "نمی شود و نمی توانیم" نمی شناسد.
 
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه در سال 91 به دلیل تحریم‌ها و فشارهای خارجی و داخلی فشار زیادی به دولت وارد شد، اظهار داشت: بحران سال 91 با همه سختی‌هایش، تحت رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش های شبانه روزی و گسترده رییس محترم جمهور با موفقیت پشت سر گذاشته شد.
 
موسوی تاکید کرد: سال 92 برای پیشرفت آرمان های انقلاب اسلامی نقطه عطفی خواهد بود و آینده بسیار روشنی در پیش است.
 
رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به ابعاد شخصیتی و روحیه پرتلاش و انقلابی دکتر احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی نژاد به لحاظ معنوی، ولایتمداری و مدیریت اجرایی یک شخصیت استثنایی است که بدون تردید در آینده ابعاد شخصیتی ایشان بیشتر شناخته خواهد شد.
 
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری در برابر توطئه های پیچیده دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: استکبار و استعمار برای لحظه به لحظه ملت ایران و ایجاد مانع در برابر پیشرفت کشورمان نقشه کشیده و طراحی‌ کرده اند و لایه به لایه به پیش می روند، بنابراین ضرورت دارد که همواره برای شرایط مختلف برنامه ریزی و آمادگی داشته باشیم تا نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.
نظرات بینندگان