arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲

تصاویر: دیدار نوروزی نمایندگان و احمدی‌نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شب گذشته به منظور دیدار نوروزی با رئیس جمهور در ساختمان نهاد ریاست جمهوری حضور یافتند. 

به گزارش فرارو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در اين ديدار كه در فضايي بسيار صميمي و دوستانه حدود دو ساعت به طول انجاميد تعدادي از نمايندگان مجلس در سخناني با تبريك سال نو به رييس جمهور و مجموعه دولت، برخي از پيشنهادات و همچنين مطالبات حوزه هاي انتخاباتي خود را با رييس جمهور در ميان گذاشتند. 

رئیس جمهور نیز در ديدار نوروزي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تبريك فرا رسيدن سال نو و نوروز، اظهار اميدواري کرد سال جديد سالي سرشار از عزت، موفقيت، سلامتي و پيشرفت براي ملت‌ ايران و همه ملت‌ها باشد.

 احمدي‌نژاد در بخشی از اظهارات خود در این دیدار به موضوع انتخابات اشاره كرد و گفت: با انتخابات پرشور ،هم مسائل داخلي بيش از گذشته سامان مي يابد و هم شرايط منطقه اي و بين المللي به نفع ملت ايران تغيير مي كند.

احمدي‌نژاد گفت: تمام تلاش دشمنان اين است كه مردم را مايوس كنند ولي وقتي مردم به صحنه آمدند همه چيز تغيير خواهد كرد و بنابراين بايد همه، جهت و مسيرمان به سمت مشاركت گسترده مردم در انتخابات باشد. همه بايد در جهت مشاركت حداكثري تلاش كنيم و فضاي انتخابات بايستي فضايي بانشاط، برادرانه و قانونمند باشد.
















نظرات بینندگان