arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

سیم کارت دائمی هم گران شد

همچنین سیم کارت کد ۸ نیز اکنون با قیمت ۲۷۰ هز‌ار تومان به فروش می رسد و کد‌های ۷ و ۸ به ترتیب ۳۶۰ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران: قیمت سیم کارت های کد یک از مدت ها پیش روندی صعودی را در بازار تجربه می کرد، در این ماه امسال به بیش از دو میلیون تومان رسید.

در حال حاضر سیم کارت های کد یک در بازار با قیمت بیش از دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می رسند و سیم کارت های کد دو نیز قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند.

بنابراین گزارش، در حالی حاضر سیم کارت کار کرده کد ۳ به قیمت ۶۵۰ هزار تومان به بالا، کد ۴ بالای ۵۰۰ هزار تومان و کد ۵ بیش از ۴۷۰ هزار تومان و کد ۶ به قیمت بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان و کد ۷ بالای ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

همچنین سیم کارت کد ۸ نیز اکنون با قیمت ۲۷۰ هز‌ار تومان به فروش می رسد و کد‌های ۷ و ۸ به ترتیب ۳۶۰ و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می رسند.

این گزارش حاکیست: اما در زمینه سیم کارت اپراتور‌های دیگر این روزها گفته می شود سیم کارت تا‌لیا در بازار خیلی کم شده و خرید و فروش در این بخش تقریبا به صفر رسیده است.

خطوط ر‌ایتل هم در صورت اعتباری بودن در بازار آزاد حدود ۲۵ هزار تومان و خطوط دایمی ر‌ایتل حدود ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسند.

ایرانسل اعتباری نیز بنابر رند بودن شماره اش بالای ۵ هزار قیمت دارد.
نظرات بینندگان