arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲

ناطق: بعد از تائید صلاحیت‌ها نظر می‌دهم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری روز گذشته در دیداری نوروزی پذیرای برخی مردم، مسئولان فعلی و سابق کشور بود.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، در این دیدار نوروزی برخی مسئولان فعلی و گذشته، مدیران بانک‌ها، برخی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس حضور داشتند.
 
در این دیدار که در دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد برخی افراد حاضر با وجود اعلام چندباره ناطق نوری در ارتباط با عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده از وی درخواست کردند که در انتخابات آتی کاندیدا شود که این درخواست بار دیگر با پاسخ منفی ناطق مواجه شد.
 
رئیس مجالس چهارم و پنجم در تبیین دلایل عدم رغبت به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد است که شرایط برای آمدن و کاندیدا شدنش در این انتخابات مناسب و مهیا نیست.
 
حجت الاسلام ناطق نوری در پاسخ به این سئوال که در انتخابات آتی ریاست جمهوری از کدامیک از کاندیداهای حاضر حمایت خواهید کرد نیز گفته که اجازه بدهید، موضعم را در این باره بعد از تائید صلاحیت کاندیداها به صورت شفاف بیان خواهم کرد.
 
در این دیدار نوروزی افرادی نظیر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محسن مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت هشتم، انوشیروان محسنی بندپی نماینده مجالس هفتم و هشتم و محمد دامادی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی حضور داشته اند.
نظرات بینندگان