arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲

خودکشی یک کارگر در محل کار سابق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از کارگران بیكار شده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی (رجا)، صبح امروز در محوطهٔ اداره «مولد بخار» این شرکت به زندگی‌اش پایان داد. 
 
به گزارش ایلنا، «مجید.پ» کارگر سابق یكی از شركت‌های پیمانکاری رجا صبح امروز (20 فروردین) در باغچهٔ انتهای محوطهٔ سبز اداره مولد بخار این شرکت با طناب دار دست به خودکشی زد و جان باخت. 
 
در همین رابطه یکی از همکاران وی می‌گوید: صبح امروز ساعت هشت و ربع سرکار آمدم و متوجه حضور ماموران حراست در اطراف باغچه شدم. وقتی نزدیک‌تر رفتم «مجید» را دیدم که از طنابی که بر روی درخت محوطهٔ سبز اداره مولد بخار آویزان شده بود خود را دار زده است. 
 
به گفته این کارگر پیمانکاری شرکت رجا، آقای «پ» دستان خود را با کمربند از جلو بسته بوده است. وی همچنین به نامه‌ای اشاره کرد که در جیب آقای « پ» پیدا شده است. 
 
یکی دیگر از همکاران این کارگر جان باخته تایید می‌كند: در نامه‌ای که در جیب «مجید» پیدا شده دلایل خود کشی او آمده است. 
 
او ادامه می‌دهد: «مجید» حدود ۳۰ سال سن داشت. دی ماه سال گذشته در جریان تعویض شرکت پیمانکاری «مه ریل» به جای شرکت پیمانکاری «هجرت گستر جهان آفرین» به دلیل آنچه «مشکوک بودن وی به اعتیاد به مواد مخدر» عنوان شد، بیكار شد. 
 
همكار این كارگر معتقد است خودکشی آقای «مجید. پ» در اداره، حاوی پیام خاصی برای مسئولان شرکت است و در نامهٔ مذکور به این مساله اشاره شده است. 
 
دیگر همکار آقای «پ» با اشاره به فشار روانی ناشی از بیکاری و مشکلات خانوادگی كه بر «مجید» وارد می‌آمده، می‌گوید: «مجید» در گذشته از همسرش طلاق گرفته بود و با واگذاری حضانت فرزند شش ساله به همسرش، روحیهٔ او بیش از پیش آسیب دید. 
 
او ادامه می‌دهد: مجید دو روز پیش پسر شش ساله خود را به قتل رسانده و از آن زمان متواری شده بود.
نظرات بینندگان