arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲

قلعه نویی: مگر مجیدی چقدر به تیم کمک کرده است؟

قلعه نویی گفت: چیزی برای از دست دادن ندارد و با آرامش کار می‌کند. به گفته او فرهاد مجیدی وسیله قرار داده شده تا برخی به تیمش ضربه بزنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با گهر در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی با گهر هم جزو دیدارهای سخت‌مان است و بعد از بازی پرفشار با الهلال و آن هیاهو می‌تواند اهمیت داشته باشد آنها چیزی برای از دست دادن ندارند؛ اما ما برای رسیدن به صدر جدول نیاز به سه امتیاز داریم و قبل از بازی با سپاهان باید به صدر جدول برگردیم.
وی در خصوص محروم و مصدومان استقلال گفت: فقط آرش برهانی محروم است و یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم. البته ساموئل هم به این مسابقه نمی‌رسد.
وی در خصوص اینکه آیا ممکن است مثل قبل از بازی با الهلال غرور بازیکنانتان را بگیرد و نام گهر باعث شود تا آنها آرام‌تر بازی کنند، گفت: اول از همه باید بگویم که گلی که خوردیم نهایت بدشانسی بود و سه اشتباه متوالی باعث شد در آن صحنه نکونام در دفع توپ دچار اشتباه شود. بازیکنان فشار زیادی وارد کردند و نباید آن بازی را می‌باختیم؛ اما این اتفاقات هم جزئی از فوتبال است و امیدوارم که به صدر جدول برگردیم.
قلعه‌نویی در ادامه نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت: دو سه مطلب است که باید بگویم. روی صحبتم با عزیزانی است که به استادیوم آمده بودند آیا از نظر شما منطقی است که عده‌ای ترقه بیاندازند و آیا آنها دلشان با استقلال است؟ آیا اینها همه هماهنگی نبوده است؟ بازیکنی که در بازی با سپاهان گفته من پنالتی نمی‌زنم و حتی اعلام کرده اگر می‌شود به عربستان نیایم باید جزو 18 بازیکن اصلی استقلال قرار بگیرد؟ آنهایی که این کار را می‌کنند آیا دلسوز استقلال هستند؟ یک سری هماهنگی در فیس‌بوک و یک‌سری هماهنگی با تلفن انجام شده که این اتفاقات بیافتد. مگر مجیدی چند دقیقه برای استقلال بازی کرده که این کارها را می‌کند؟ آیا همه زحمات باید نادیده گرفته شود و آیا بقیه بازیکنان زحمت نمی‌کشند؟ یعنی این معرفت هواداری است؟ تماشاگران ما در کدام بازی پیاپی 70 هزار نفر به استادیوم آمده‌اند؟
وی ادامه داد: بارسلونا دو بازی پیاپی به رئال باخت اما در بازی بعدی‌اش دوباره 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حتی رئال در حال حذف شدن برابر تیم ترکیه بود اما تشویقش می‌کردند. چطور در دقیقه 40 از سپاهان گل می‌خوریم اما این حرکت‌ها می‌شود؟ در بازی‌مان با نفت 4 هزار تماشاگر می‌آید اما طرفداران پرسپولیس در بازی پیکان که تاثیری هم نداشت، بالای 10 هزار نفر بودند. آیا این معرفت و طرفداری است یا برنامه‌ریزی شده است؟ آیا فرهنگ طرفداری مثل سابق است؟ مگر مجیدی چقدر به تیم کمک کرده است؟ البته او هم برای کمک به تیم آمده اما آقایان مجیدی را وسیله قرار دادند تا به تیم ضربه بزنند. برای آقایانی که با این آقایان همراه می‌شوند، متاسفم. بازیکنی که همه بازی‌ها را بوده، زحماتش نادیده گرفته می‌شود. مجتبی جباری با 10 عمل با همه وجودش بازی می‌کند، امسال هم حاشیه‌ای نداشته است. فرزاد حاتمی هم تازه دیروز 50 میلیون گرفته است.
قلعه‌نویی با بیان این که بازیکنان از تشویق یک نفر دلخورند، افزود: بازیکن می‌گوید، من هم زحمت می‌کشم چرا باید فقط اسم یک بازیکنان بیاید؟ البته اینها برنامه‌ریزی شده است. مگر در نیم فصل اول صدرنشین نبودیم؟ آیا آن موقع مجیدی نامی بوده است؟ تازه آن وقت پول هم نبود. رحمتی با بدترین شرایط بدنی در دروازه می‌ایستاد. یک مقدار هم باید خدا را در نظر بگیریم. مجیدی را آوردم، چون می‌خواست در استقلال خداحافظی کند. روزی هم که آمد، شرطهایم را به او گفتم اما بازیکنی که مصدوم بوده، پنالتی نزده و به عربستان هم نیامده، خنده‌دار است که به او بازی بدهم.
خبرنگاری پرسید: مجیدی در این شرایط سکوت کرده و آیا این سکوت به استقلال ضربه نمی‌زند که قلعه ‌نویی گفت: شما از خود مجیدی بپرسید ما کار خودمان را می‌کنیم و این رفتارها به استقلال لطمه می‌زند. من به مجیدی گفتم پنالتی بزند و او پیغام داد که کمردرد دارم. فردای آن روز هم گفته نمی‌توانم رانندگی کنم حالا هواداران چه توقعی دارند که مجیدی مقابل الهلال بازی کند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور مجیدی در ورزشگاه اشتباه بود یا خیر، گفت: من که نمی‌توانم بگویم او بیاید یا نیاید؟ فردا می‌گویند قلعه‌نویی گفت در استادیوم حاضر نشود. اما بالاتر از بارسلونا که نداریم. آن همه تماشاگر تشویقش می‌کنند، شما میانگین تماشاگران ما را در این فصل ببینید، امسال بیشترین حمایت را طرفداران شهرستانی از ما انجام دادند اما وقتی به شهرهای دیگر می‌رویم خیالمان راحت است اما اینجا همه می‌گویند «مجیدی، مجیدی».
سرمربی تیم استقلال ادامه داد: اصلاً قرار بود مقابل سپاهان به جای صادقی، مجیدی پنالتی بزند؛ اما ماجدی و بوستانی گفتند که او کمردرد دارد و نمی‌تواند پنالتی بزند. فردای آن روز هم تماس گرفت و گفت من نمی‌توانم رانندگی کنم.
قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فاصله بین شما و مجیدی به تیم ضربه نمی‌زند، گفت: مجیدی بازیکن است. هیچ وقت بازیکن را با مربی در کفه یک ترازو قرار ندهید. تلویزیون را که قربانش بروم قبل از بازی با الهلال کاری کرد که عرب‌ها می‌خواستند. آنها به جای بزرگ کردن برد بازی رفت آب در آسیاب عرب‌ها ریختند. صدا و سیما این کار را بهتر از خود عرب ها انجام داد. آ‌ن موقع همه مشکلات مملکت مثل ارز درست شد و فقط تعداد نفرات اعزامی کاروان استقلال به عربستان مشکل شد. کار صدا و سیما عین کاری بود که سیاوش اکبرپور کرد و به بازی سکته داد. ما از یکجا نمی‌خوریم از صدا و سیما، طرفدار و ....
در این لحظه قلعه‌نویی خطاب به خبرنگار برنامه 20:30 گفت: من از شما سؤال می‌کنم آیا آن روز شما را به محل تمرین راه ندادم؟ که خبرنگار مربوطه گفت: اینطور نیست و شما من را راه دادید اما مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کرد که شما خواستید که من بیرون بروم.
سرمربی استقلال این موضوع را رد کرد و گفت: من با چند دوربین تلویزیونی صحبت نکردم؟ و حالا هم از شما می‌خواهم که مدیر رسانه‌ای استقلال را تلفنی بگیرید و روی آیفون بگذارید تا ببینید چه می‌شود.
در انتهای نشست خبری مدیر رسانه‌ای استقلال اعلام کرد که چنین حرفی نزده و اختلاف نظرهایی در این بین به وجود آمد که قلعه‌نویی خطاب به خبرنگار گفت: اگر شما مسلمان هستید نباید بی‌مورد این صحبت‌ها را انجام بدهید.
جرو بحث بین سرمربی استقلال و و خبرنگار 20:30 باعث شد تا نشست خبری به پایان برسد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
bahman
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
1
0
ma ke too khone neshestim darim mibinim ch balai sare ss miyari ke30 be ma nemige darim mibinim marde baziya
sakht nisti amir khan
masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
2
5
در مورد مجیدی حق کاملا با قلعه نوییه
محمدزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
4
3
لازم میدانم که بگویم مجیدی درقلب استقلالیها جادارد ومحبوب میماند .ولی قلعه نویی وجباری محبوب نیستند واز محبوبیت مجیدی میترسند
نظرات بینندگان