arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲

صدور کارت ویژه تردد به مناطق زلزله‌زده بوشهر

ستاندار بوشهر از تهیه کارت ویژه تردد به مناطق زلزله‌زده و مدیریت توزیع اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مدیران استانداری بوشهر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کمک به زلزله‌زدگان اظهار داشت: برای کنترل ورود و خروج به مناطق زلزله‌زده و همچنین نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی کارت‌های ویژه با هماهنگی معاونت سیاسی استانداری تهیه می‌شود.

وی بیان کرد: توزیع اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده با همکاری بسیج محلی، نیروی انتظامی، هلال احمر و مدیریت استانداری انجام شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: برای بهبود خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان، در تمام مناطق زلزله‌زده باید تجهیزات درمانی شامل آمبولانس، چادر، دارو تامین شود.

حسنوند با تاکید بر تامین سرویس بهداشتی و حمام در تمام مناطق زلزله‌زده گفت: چادر، پتو، کنسرو اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان است که باید با مدیریت ستاد بحران استان تامین شود.

وی تاکید کرد: کمک‌های مردمی نیز باید زیر نظر کمیته توزیع اقلام شامل بسیج محلی، نیروی انتظامی، هلال احمر و استانداری توزیع شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین برای کنترل حضور خبرنگاران در مناطق زلزله‌زده نیز کارت ویژه با هماهنگی و مجوز معاونت سیاسی استانداری برای خبرنگاران تهیه خواهد شد.

حسنوند با اشاره به اعزام اکیپ‌های روانشناسی به مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید در حال آماده‌باش بوده و با مدیریت بحران استان هماهنگ باشند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان نیز در این نشست گفت: با توجه به عدم پاسگاه انتظامی در طسوج انتظار است نیروی انتظامی یک پاسگاه در این دهستان ایجاد کند.

حجت‌الاسلام سید محمدپور فاطمی افزود: نیروهای امدادی نیز باید حضور بیشتری در دهستان طسوج داشته باشند.
نظرات بینندگان