arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲

کفاشیان: تیم ملی ایران پتانسیل حضور قدرتمند در جام جهانی را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز نشستی را با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار کرد و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علی کفاشیان گفت: امیدوارم امسال، سال موفقیت آمیزی برای شما و برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان باشد. از تلاشهایی که سال گذشته انجام دادید تشکر می کنم. سال گذشته توانستید بخشی از فوتبال که فوتبال ساحلی است را به موفقت برسانید و قهرمانی آسیا را بدست آورید که افتخار بزرگی بود.
 

وی در ادامه بیان کرد: در این مدت 5 ماه پیش رو تا مسابقات جام جهانی  تاهیتی باید با قدرت پیش روید و انتظارات را برآورده کنید. تیم ملی ایران پتانسیل حضور قدرتمند در جام جهانی را دارد. چرا که با دو قهرمانی که در طول یکسال بدست آوردید توانمندی خود را نشان داده و مطمئنا فدراسیون نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد  تا شما به هدفتان که همانا موفقیت است، برسید.
 رییس فدراسیون در ادامه گفت: در حال حاضر تا جام جهانی باید بهترین تدارکات را داشته باشید بخصوص مسابقات تدارکاتی و اردوهای منظم تیم ملی. همانطور که می دانید مسابقه ای دوستانه ای با بلاروس و مجارستان را پیش رو دارید و در پی این رویداد زمین فوتبال ساحلی کمپ تیمهای ملی نیز در حال تجهیز است.
کفاشیان در پایان گفت: امیدوارم فوتبال ساحلی در استانها نیز بیش از پیش رشد کند  و از امکانات استانها برای پیشبرد اهدافمان به منظور فعال کردن آنان نیز استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نجف
|
-
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
0
1
خواهشن ازفوتبال حرف نزنید که هیچ جایگاهی نداره
نظرات بینندگان