arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲

رد صلاحیت در مورد افرادی با سابقه خدمت گذاری معنا ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ک مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم در پاسخ به اظهار نظر برخی از اصولگرایان تندرو که معتقدند سیدمحمد خاتمی باید رد صلاحیت شود، گفت: اگر سابقه افراد نشان داده که آدم‌های خدمت گذاری هستند، رد صلاحیت معنا ندارد.

آیت الله محمدعلی گرامی از مراجع تقلید شیعیان در قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شرایط رئیس جمهور آینده اظهار داشت: مردم مراقب باشند فردی را انتخاب کنند که ملتزم به احکام اسلام و دلسوز مردم، انقلاب و نظام باشد.

وی با بیان اینکه همه مردم در رأیی که به کاندیدا‌ها می‌دهند، مسئول‌اند، گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود، نباید به دنبال اختلاف انداختن در جامعه و رعایت نکردن مباحث اخلاقی و خدشه دار کردن وحدت جامعه باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم باید به سابقه عملی برای انتخاب اصلح توجه کنند، گفت: رئیس جمهوری برای آینده مطلوب است که قبلا خودش را نشان داده و اثبات کرده باشد که در مسیر اهل بیت (ع)، در مسیر انقلاب اسلامی، تابع قانون اساسی و به نفع کشور و مردم بوده است.

آیت الله گرامی در پاسخ به این سؤال که نظر شما راجع به نظر برخی از اصولگرایان تندرو که معتقدند سیدمحمد خاتمی باید رد صلاحیت شود، گفت: اگر سابقه افراد نشان داده که آدم‌های خدمت گذاری هستند، رد صلاحیت معنا ندارد.

نظرات بینندگان