arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲

میری روشن: تقلب در انتخابات کشتی آسیا، کاملا واضح و آشکار بود

عضو پیشین کنفدراسیون کشتی آسیا با انتقاد از برگزاری انتخابات شورای کشتی آسیا گفت: تقلب در انتخابات، کاملا واضح و آشکار بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 
به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ˈاکبر میری روشنˈ پس از رای نیاوردن نمایندگان ایران در انتخابات کنفدراسیون کشتی قاره آسیا در هندوستان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه این انتخابات برخلاف روند طبیعی برگزار شد و غیره واقعی بود و در آن تقلب، واضح و آشکار بود.

وی ادامه داد: تمامی وقایع این انتخابات را دوربین رسانه های مختلف ایرانی و خارجی ضبط کردند و شاهد این موضوع بودند.

میری روشن تصریح کرد: هنگامی که متوجه شدم، نماینده یمن را می خواهند انتخاب کنند، به نفع ˈابراهیم جوادیˈ کنار رفتم تا رای ها نشکند و او حداقل انتخاب شود و من انصراف دادم.

وی با بیان اینکه متاسفانه این موضوع نیز نتوانست باعث انتخاب جوادی شود، اظهار داشت: ابراهیم جوادی در حالی فقط 2 رای آورد که رقیب جدی برای احراز این پست ها نداشت.

میری روشن افزود: در تعجبم، جوادی چگونه 2 رای بیشتر نیاورد اما نمایندگان تایلند و یمن با آرای بالا به عضویت کنفدراسیون کشتی آسیا درآمدند.

وی تصریح کرد: انتخابات به این سبک معنا نداشت و این روندی که کنفدراسیون کشتی آسیا طی می کند، خودش به حذف کشتی در بازی های المپیک، کمک خواهد کرد.

میری روشن با زیر سوال بردن این انتخابات ادامه داد: کشتی ایران در قاره کهن و جهان جایگاه دارد اما متاسفانه نماینده کشورمان نتوانست رای بیاورد اما در عوض نمایندگان کشورهای بسیار ضعیفی چون تایلند و یمن رای می آورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این ها که هیچ سابقه ای در کشتی آسیا ندارند، چگونه می توانند از حق کشتی قاره کهن دفاع کنند، معتقدم تیم های قدرتمندی مانند ایران، روسیه، آمریکا، ترکیه و ژاپن می توانند از حق کشتی در جهان و المپیک دفاع کنند و باید صاحب رای باشند.

نظرات بینندگان