arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲

شهرداری تبریز مثل همشهریش لیگ برتری شد/ تبریز با سه تیم در لیگ

تیم فوتبال شهرداری تبریز مثل گسترش فولاد تبریز با تساوی برابر راهیان کرمانشاه به سیزدهمین دوره لیگ برتر صعود کرد و فولاد خوزستان و مس سرچشمه راهی پلی آف شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، با برگزاری مسابقات هفته بیست و ششم (هفته پایانی) مسابقه‌های فوتبال لیگ دسته یک، در گروه ب تیم شهرداری تبریز موفق شد جواز حضور در سیزدهمین دوره لیگ برتر را به دست آورد و تیم استقلال خوزستان راهی پلی آف شد.
در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال و از گروه دوم 5 دیدار برگزار شد و یک دیدار نیز لغو شد.
این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شد که تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و استقلال خوزستان با 46 امتیاز تنها شانس‌های صعود به لیگ برتر بودند و شهرداری تبریز به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشت.
تیم‌های شهرداری تبریز و راهیان کرمانشاه به تساوی بدون گل انجامید و شهرداری تبریز با یک امتیازی که به دست آورد، 47 امتیازی شد توانست با قرار گرفتن در صدر جدول گروه ب حواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.
همچنین استقلال خوزستان امروز با نتیجه 2 بر یک مغلوب فولاد یزد شد اما 46 در رده دوم جدول باقی بماند و راهی پلی آف شد. این نتیجه در حالی به دست آمد که استقلال خوزستان تا دقیقه 80 با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود.
پاس همدان موفق شد در یاسوج تیم شهرداری را با یک گل شکست دهد و تیم سوم این گروه شد.
در سایر مسابقه‌ها ایران جوان بوشهر پذیرای نیروی زمینی بود که این مسابقه نیز به تساوی یک بر یک رسید.
شهرداری بندرعباس نیز توانست با نتیجه 3 بر یک مهمانش مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.
دیدار تیم‌های یادآوران شلمچه و سایپای شمال هم لغو شد.
بدین ترتیب تیم فوتبال شهرداری تبریز با 47 امتیاز ضمن قهرمانی در گروه دوم لیگ دسته اول آزادگان به لیگ برتر صعود کرد و استقلال خوزستان با شکست امروز با 46 امتیاز به پلی‌آف رفت و حریف مس سرچشمه شد که در گروه اول نایب قهرمان شده بود.

 

نظرات بینندگان