arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۲

اکتاویو سرمربی فوتبال ساحلی: باید برای روزهای سخت جام جهانی، آماده شویم

مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پایان بازی اول مقابل تیم ملی مجارستان در تهران در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره بازی به نکاتی اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکتاویو  دربازی با تیم مجارستان گفت: تیم اروپایی بسیار خوبی مقابل ما قرار گرفت اما بازیکنان ایرانی کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و توانستند با چهارگل از سد این تیم بگذرند. البته ما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانست تعداد گلهای ما افزایش پیدا کند.
 
وی درباره کیفیت بازیکنان تیم مجارستان هم گفت: به هر جهت این تیم یک تیم اروپایی است و بازیکنان این تیم در فوتبال ساحلی اروپا بازی می کنند و کیفیت خوبی دارند. هدف ما از بازی مقابل مجارستان و تیم دیگر اروپایی بلاروس در تورنمنت تهران، بالابردن تجربه و آموزش در مسیر درست است. در جام جهانی به مراتب کار سخت تری داریم و مقابل تیم های قدرتمندی قرار می گیریم و باید برای آن روزها آماده شویم.
 
اکتاویو درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابتهای غرب آسیا در قشم هم گفت: همه می دانیم که کیفیت تیم های فوتبال ساحلی آسیا بالا رفته و مطمئنا حضور در رقابتهای غرب آسیا که برای اولین بار در ایران برگزار می شود هم می تواند برای ما مفید باشد.
 
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: ما در تهران و در این چند بازی و هم در قشم در خانه بازی می کنیم و به همه حریفان احترام می گذاریم و هدف این است که بازیکنان در شرایط مسابقه باشند و بتوانند تجربه اندوزی کنند.

نظرات بینندگان