arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲

راهیابی ملایی به دور سوم و حذف دو نماینده ایران از جودوی قهرمانی آسیا

نخستین روز مسابقات جودوی قهرمانی آسیا در تایلند با راهیابی یکی از نمایندگان ایران به دور سوم و حذف دو نماینده دیگر آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب ورزشی، بیست و یکمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا با حضور 220 جودوکار از 28 کشور به میزبانی تایلند در ورزشگاه جوانان شهر بانکوک از ساعت 9 صبح به وقت محلی آغاز شد که بهزاد وحدانی در وزن 60- کیلوگرم اولین نماینده ایران بود که به روی تاتامی رفت. وی دور نخست به مصاف «چاندان کومارا» از سریلانکا رفت و در ثانیه 24 حریف خود را با ضربه فنی شکست داد و به دور بعد راه یافت. وی در این مرحله به مصاف "تسای مینگ ین" از چین‌تایپه رفت و در نهایت بعد از 4 دقیقه و 26 ثانیه با یک امتیاز ایپون و یک امتیاز وازاری مبارزه را واگذار کرد. وحدانی در این مبارزه یک امتیاز یوکو هم گرفت ولی بی‌فایده بود و باعث نشد که از دور رقابت‌ها حذف نشود.
در وزن ۶۶- کیلوگرم احسان بهرامیان پس از استراحت در مبارزه نخست، دور دوم به مصاف ""تامورخولاگ داوادورج" نفر هفتم رنکینگ جهانی از مغولستان و با وجود ارائه یک مبارزه عالی مقابل این حریف سرشناس در ثانیه ۱۵ از دقیقه دوم ضربه فنی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. در کارنامه این جودوکار مغولی ۷ مدال طلا، ۸ نقره و ۴ برنز از رقابتهای جهانی، جوانان جهان و جام جهانی دیده می شود.
اما سعید ملایی در وزن ۷۳- کیلوگرم که ۲۰ جودوکار حضور دارند در پایین جدول دور اول را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و "عزت کوباکوف" از قرقیزستان را دور دوم در ثاینه ۴۲ از دقیقه دوم ضربه فنی کرد و به دور دوم راه يافت. ملایی دور سوم باید با "ویکتور اسکورتوف" جودوکار "مولداویایی الاصل تیم ملی امارات مبارزه کند.


نظرات بینندگان